הרשמה

פלישיה דיי היא מתנקשת Dragon Age

פלישיה דיי, יוצרת סדרת הרשת הידועה The Guild, העוסקת בקבוצת שחקני WoW, עומדת להופיע בסדרת רשת חדשה, המבוססת על עולם Dragon Age.

Dragon Age: Redemption היא מיני-סדרה בת שישה פרקים, אותה כתבה דיי ובה היא מככבת בתפקיד הראשי של טאליס, מתנקשת שעתידה תלוי בהצלחתה במשימה לתפוס קוסם שפועל מחוץ לחוקי ה-Chantry.

"טאליס היא עקשנית, נלחמת מלוכלך ובעלת חוש הומור מאוד סרקסטי... היא לא יכולה להשלים את המשימה שלה לבד, כך שמציאת בני ברית מתאימים היא החלק הבעייתי בעניין", סיפרה דיי ל-USA Today.

צילומי הסדרה כבר נערכו בינואר באזור לוס אנג'לס, עם פיטר ווינטר, מפיק "היום השלישי", כבמאי, וג'ון ברטלי, שצילם את סדרת הטלוויזיה "אבודים", כצלם. "הם עומדים לקחת את Redemption דרגה מעל מה שאנחנו רגילים לראות בסדרות רשת", הבטיחה פלישיה, לפני שחזרה לעבוד על העונה החמישית של The Guild.

גרג זשוק מ-Bioware תרם את שלו באומרו ש"אנחנו ממש ממש שמחים לעבוד עם אנשים כמו דיי, שאוהבים ומבינים את החומר ושיש להם היסטוריה של איכות. אלה האנשים שאנחנו רוצים לעבוד איתם".

Dragon Age: Redemption נמצאת כרגע בעריכה ותעלה לרשת בהמשך השנה. יהיה נחמד אם פרק ראשון יהיה מוכן ליום השקת Dragon Age 2, ה-8 במרץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:02 15.02.2011 | OMG OMG (אורח)

    אני מת על פילישיה דיי, הלוואי והייתה מאשרת אותי בפייסבוק. >:
    FAPFAPFAP

  2. 2

    14:20 15.02.2011 | Itay_pro Itay_pro

    היא גם ורוניקה מFNV אני חושב

  3. 3

    15:08 15.02.2011 | noonameleft noonameleft

    כן היא מדובבת את ורוניקה ובצורה מוצלחת מאד לדעתי.

    קיוויתי מהכותרת שהיא תדובב את אחת הדמויות במשחק אבל לא נורא.

  4. 4

       | פורסם ע"י