האם לאחר עשור של התמקדות בגרפיקה ומנועי משחק אנחנו חוזרים לתעשיה שיודעת את חשיבותו של סיפור טוב, ושמתכוונת להתמודד באופן יצירתי עם אתגר הסיפור האינטראקטיבי? בפרק הכמעט-חדש בסדרת Game Theory של GameIndustryTV נשמעים קולותיהם של מספר כותבים ויוצרים בולטים משלושים שנות הגיימינג שמאחורינו.
תגובות
1
16:29 09.02.2011 | ברק מיכאל שמואל
תודה רבה, נהנתי מהסרטון.
2
19:06 09.02.2011 | InterAl
קצת מצחיק שאף אחד מהאנשים שראיינו שם עדיין לא יצר משחק עם סיפור אינטראקטיבי. סיפור אינטראקטיבי זה סיפור שבו לשחקן יש כוח להשפיע על העלילה בצורה משמעותית, ואף אחד מהמשחקים שהופיעו בסרטון (חוץ מ-heavy rain) הוא לא כזה. אני גם לא מבין איך לא ראיינו את כריס קרופורד, שהוא אחד החוקרים הכי בולטים בתחום.
3
00:29 10.02.2011 | 2 (אורח)
עד שנקלב משחק אינטרקטיבי, ולא חוויה כזו (דוגמאת גשםש כבד) יקח עוד זמן. פיתוח עם הכלים היום של משהו כזה עולה הרבה מאוד כסף וזמן, עד שמנועי משחק יוכלו ל"אלתר" בזמן אמת עלילה יקח עוד זמן, מה שכן זה שמבחינת עלילה נטו בעולם הגיימינג השיפור ניכר .
4
13:01 10.02.2011 | ךםךקר (אורח)
3 זה ממש לא נכון, המשחק לא צריך לבנות את עצמו לפי הפעולות שלך, אפשר פשוט בקלות לעשות מספר דרכי עלילה שונים והפעולות שלך יקבעו באיזה דרך אתה תלך, הדרכים יכולות להיות בנויות מראש אבל זה עדיין ירגיש כאילו אתה זה שגרם להם להיווצר, בדיוק כמו במשחקי RPG טובים. מה שאתה מדבר, שמנוע יוכל ל"אלתר" דרכים חדשות, זה הרבה יותר מסובך ממה שזה נשמע וקשה לי להאמין שאני, או אתה נחיה לראות דבר כזה. לפחות לא משהו ברמה גבוהה.
5
17:19 10.02.2011 | כעכע (אורח)
יצאו דרישות מערכת לאסיסין 2.5 תיבדקו עם הוא יכול ליפעול לכם http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
6
| פורסם ע"י