הרשמה

F.E.A.R 3: פחד שיתופי

ad banner

המפתחים ב-Day One Studios (מי אלה? הם השתתפו ביצירת סדרת הפעולה האקסבוקסית MechAssault) מתארים את מצב הקו-אופ של Shooter האימה F.E.A.R 3, שנדחה לאחרונה ממרץ למאי 2011.

האם המרכיב הקו-אופרטיבי לא מעצם טבעו מפחית את יעילות מרכיב האימה? האם A Friend in the Dark יכול להיות מפחיד כמו Alone in the Dark? או שמפתחי המשחק החדש בסדרה מאמינים שאין כאן בעיה, או שהם מוכנים להקריב את תחושת הפחד - שגם ככה צריכה להתמודד עם העובדה שגיבורי הסדרה תמיד היו חמושים מעל השיניים בבריאות, נשקים וכוחות מיוחדים - בעבור הפופולריות של אפשרות האקשן הקו-אופרטיבי.

 "איש החוד" הוא הגיבור האנושי יותר של המשחק, ויכול להאט את הזמן, בדיוק כפי שגילה שהוא יכול לעשות במשחק הראשון. הגיבור השני הוא אחיו, פקסטון פאטל, שהחל את הסדרה בתור אויב ופסיכופט, ובפרק השלישי הופך לבן ברית, עדיין פסיכופט. פאטל יכול "להדביק" כל דמות בטווח ראיה ופשוט להשתלט על גופה ונשקיה.

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:34 14.01.2011 | איתי איתי (אורח)

    אחרון.

    איך SLOW MOTION פועל במשחק מרובה משתתפים?

  2. 2

    17:05 14.01.2011 | בו בו (אורח)

    כבר עשו את זה במולטיפלייר של כותרי F.E.A.R קודמים וב-Matrix Online.

  3. 3

    23:03 14.01.2011 | מישהו מישהו (אורח)

    ל1 - כנראה כמו בkilling floor, כשעל אחד זה מופעל כך גם על כולם...

  4. 4

    07:35 15.01.2011 | marklar marklar

    נראה לא רע בכלל, הקטע עם השתלטות על אנשים אחרים הזכירה לי נורא את המשחק הישן "משיח". כבר הרבה זמן שאני מחכה למשחק שישתמש במכניקה הזאת.
    אבל קשה לי להאמין שהמשחק יהיה מפחיד בקו-אופ, זה נראה יותר כמו משחק פעולה מאשר משחק אימה כמו המשחקים הקודמים.

  5. 5

    13:38 15.01.2011 | איתי איתי (אורח)

    אבל אם היכולת של SLOW MOTION משפיעה על כולם אז למה שמישהו ירצה לבחור בדמות שזו היכולת העיקרית שלה?
    (לא עדיף לבחור דמות אחרת שלה יש כוחות נוספיםם בנוסף לזה שהיא מושפעת מה- SLOW MOTION?

  6. 6

    01:26 20.01.2011 | משיח משיח (אורח)

    אה זה מזכיר לי נשכחות

  7. 7

       | פורסם ע"י