חברי צוות Quake done Quick לא מסתפקים בזמן השלמה הכי זריז; בסרטון הבא, שפורסם מוקדם יותר החודש, הם רצים דרך יותר מ-30 שלבי ה-FPS הקלאסי של id תוך הריגת כל האויבים וביקור בכל האזורים הסודיים, וזה לוקח להם 48 דקות.
בזמן שהמשחק יצא רבים לא כל כך אהבו אותו. אבל היום כשמסתכלים עליו מבינים שהוא עשה כל כך הרבה חידושים לFPS שפשוט לא חשבו עליהם ושינה לגמרי את הז'אנר. שליטה בWSAD ובעכבר במקום החיצים, עיצוב שלבים יצירתי, ועוד המון פיצ'רים ששינו לעד את תעשיית הגיימינג של הFPS.
תגובות
1
16:02 29.12.2010 | fuck (אורח)
omg
2
16:10 29.12.2010 | TheBaker
אני ישאל
wtf?
חסרי חיים...
3
16:18 29.12.2010 | ילד (אורח)
חחח מגניב
4
16:19 29.12.2010 | veet
למה חסרי חיים ? זה לקח להם רק 48 דקות חח
5
17:44 29.12.2010 | (אורח)
מתי המשחק יוצא לPS3?!
6
18:13 29.12.2010 | avki
ממש מעלה את התהיה הישנה - מהו משחק, ובמה מתבטאת האינטראקטיביות שלו ככזה.
7
18:51 29.12.2010 | אחח (אורח)
בטח זיוף עשו תוכנה שעוברת את המשחק בצורה מושלמת...
8
22:06 29.12.2010 | (אורח)
שנון 4 שנון
:P
9
22:32 29.12.2010 | FoXie
ל4
לקח להם את זה לעשות 48 דקות
אבל כמה זמן נראה לך שהם חרשו עד שהם ידעו בעל פה איפה כל דבר וכמה פעמים הם ניסו לעשות את זה עד שהצליחו להגיע לתוצאה הזאת
10
23:10 29.12.2010 | 1ido1
ל-9
רוב הסיכויים שיכלת לגמור את המשחק 100 פעם בזמן הזה,
אבל עדיין מה ש-4 אמר גדול
11
15:30 30.12.2010 | רן (אורח)
בזמן שהמשחק יצא רבים לא כל כך אהבו אותו. אבל היום כשמסתכלים עליו מבינים שהוא עשה כל כך הרבה חידושים לFPS שפשוט לא חשבו עליהם ושינה לגמרי את הז'אנר. שליטה בWSAD ובעכבר במקום החיצים, עיצוב שלבים יצירתי, ועוד המון פיצ'רים ששינו לעד את תעשיית הגיימינג של הFPS.
12
16:09 30.12.2010 | wot (אורח)
כמו שאומרים: "תחשוב מהר"
13
17:44 30.12.2010 | Spride
הוא התממה בשלב השלישי והשביעי זה יכול היה לחסוך לו עוד דקה הנוב הזה.
14
| פורסם ע"י