הרשמה

מסכים ראשונים מ-Op Flashpoint הבא

ad banner
ad banner

Codemasters פרסמה שתי תמונות ראשונות של Red River שלקוחות מהמשחק ואינן קונספט ארט, כמו הגרפיקה שעד כה הוצגה ממנו.

קצת קשה לראות פרטים בגלל השמש הטג'יקיסטנית הזאת שהכניסו לנו בעיניים.

Operation Flashpoint: Red River הוא משחק ההמשך ל-OpFlash: Dragon Rising, שנחשב מאכזב בעיני רבים. כותר הפעולה הטקטי-צבאי מתרחש בטג'יקיסטן, צפונית לאפגניסטן, והשחקן מגלם חייל נחתים דרך עלילה שמורכבת משלוש מערכות.

לאחרונה נמסר מ-Codemasters שהמשחק צפוי לצאת ברבעון השני של 2011.

ad banner

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:15 18.11.2010 | lio543 lio543

    נראה אדיר!!! אבל נחכה לביקורות.

  2. 2

    14:20 18.11.2010 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    נראה מה יהיה

  3. 3

    14:20 18.11.2010 | Nojaw Nojaw

    איכ איזה משחק מסריח....

    כל OP FLASHPOINT היה יותר מסריח מהקודם אייייייייייייכס

    למה ממשיכים לפתח את זה, למה מי קונה את זה?!!?!? מי?!!?!?

  4. 4

    14:30 18.11.2010 | edenn edenn

    התמונה השנייה זה ARICA HARBOR

  5. 5

    14:39 18.11.2010 | ududy ududy

    4, מה?

  6. 6

    14:50 18.11.2010 | veet veet

    אני אסתדר מצוין גם בלי המשך

  7. 7

    15:04 18.11.2010 | דניאל דניאל (אורח)

    כשאתם אומרים המשך אתם מתכוונים להמשך ישיר, ז'תומרת יש קשר למשחק הקודם בסידרה, קשר בעלילה או שפשוט זה משחק "המשך" לסידרה עצמה?
    אני שואל כי אם המשחק הקודם לא היה מוצלח וזה כנראה גם בגלל העלילה הלא בנויה טוב או משהו אז למה להמשיך את כל זה.

  8. 8

    15:30 18.11.2010 | שלומי שלומי (אורח)

    הלוואי והמפתחים יפיקו מסקנות מהבעיות במשחק הקודם. דרגון ריזיג היה בעל פוטינציאל לא רע. הגרפיקה משובחת האפקטים וכן מערכת הפקודות והשליטה הייתה יחסית בסדר גמור- וזה לא דבר פשוט כשמנסים ליצור סימולציית חי"ר, ריאלסטית פחות או יותר, בשליטה מגוף ראשון. הבעיות של המשחק היו במסגרת שלו- ברקע, בעלילה המתפתחת וכמובן בבניית השלבים הדי חלשה. אווירה זו מילה גסה בדרגון רייזיג, משל הוא איזה סימלטור טיסה מראשית שנות ה-90. נכון שלא צריך לרדת לזנות הוליוודית סטייל קול אוף דיוטי, אבל מותר שנרוץ קצת בתוך עשן של הארטילרייה שהורדנו רק עכשיו... מספיק שתעבירו אותנו דרך איזשהו סיפור תוך כדי המשחק כדי שנרגיש יותר מרוצים ממה שהרגשנו בדרגון. חוצמזה, קצת יותר שיוויוניות בין הצדדים הלוחמים- מותר היה שגם לסינים תהיה ארטילריה ובכלל, כדאי (ואני יודע שזה לא פשוט) שבשלבים הפתוחים, הקרבות יהיו גדולים ולא צוות של 4 אנשים שמטהר מוצב מחופר ולעומת זאת אפשר ליצור שלבים של לוחמה בשטח בנוי שמתאימים יותר לצוות קטן. אם המפתחים יפנימו את הדברים האלה, יש פה פוטנציאל למשהו טוב כי בסופו של יום אין הרבה משחקים שמאפשרים לך לנוע בשטח תוך כדי שאתה מפקד על כמה צוותים של חיילים (היה מצבים ששלטתי על איזה 20 חיילים) וזה כיף גדול.

  9. 9

    16:22 18.11.2010 | shalom_23 shalom_23

    הייתם יכולים לשמוע ולדעת על המשחק הזה יותר
    אם לא היו מוציאים אותו סמוך ל-COD MW2
    כנ"ל MOH גם הוא נהיה ז"ל
    בגלל השקה סמוכה ל-COD BO

  10. 10

    17:52 18.11.2010 | ArmA Killer? ArmA Killer? (אורח)

    ל-3 ו-8 ובכלל לכולם.

    יש חבר'ה שנהנים ממשחקי סימולטור. הם לא רוצים עלילה ליניארית עם שלבים מתוסרטים היטב.
    OPFP היה כזה. OPDR ניסה להיות FPS ובכך חטא.
    לעומתו ArmA נשאר סימולטור.
    משחק שניתן לצבור בו מעל 1000 שעות משחק בקלות ולא להשתעמם. כמובן עדיף להיות בMP ועדיף להיות בקלאן.
    OP בזמנו ו ArmA2 כיום, הם מהמשחקים היחידים שהקהילה בונה אותם ולא המפתחים.
    אלו המשחקים היחידים שהמפתחים מקשיבים לקהילה והקהילה מקשיבה למפתחים.
    המשחק לא מתאים לילדים, הוא קשה, מסובך ממש כמו בחיים האמיתים. אבל הוא שווה כל דקה.
    תסתכלו ב armaholic.com ותבינו שכל יום יש משהו חדש ובחינם (לא 10$ לשתי מפות של 100 מטרים).
    עולם שלם: רכבים, מטוסים, מסוקים, חיל רגלים, סירות ומה לא.

    אולי OP:Red River אם Codemaster ישכילו להשאיר אותו קוד פתוח יהיה שווה משהו.

  11. 11

    18:05 18.11.2010 | מסכים עם 9 מסכים עם 9 (אורח)

    סתכלו על הסרטון, הכל תמונות מהמשחק. הנשקים והיחידות נוצרו על ידי הקהילה:

  12. 12

    19:08 18.11.2010 | Crysis Gamer Crysis Gamer

    4 חחחח צודק באמת ממש דומה למפה arica harbor מbc2

  13. 13

       | פורסם ע"י