הרשמה

עורך האתר GAMESPOT פוטר

על פי מקורות נסתרים, פוטר לאחרונה עורך האתר, Jeff Gerstmann, על רקע ביקורת רעה למשחק Kane & Lynch: Dead Men. (משחק ל360 ול-PS3) כנראה עקב מחאת מפרסמים.

ביקור מהיר באתר מגלה כי "השתלטו" על האתר פרסומות למשחק, סרטונים ועוד דברים שנועדו לקדם את המשחק. (רקעים, מוזיקה וכו'). בביקורת למשחק נתן המבקר את הציון 6, ולמרות שהמשחק מקבל ציונים בטווח 65-69, כלומר לא שהמבקר שחט את המשחק באופן חריג, טוענים המבקרים שזה ה"טון" שבו הוא ביקר את המשחק.

המבקר Jeff Gerstmann לא חדש לביקורות שנויות במחלוקת, עוד כשנתן את הציון 8.8 למשחק הווי של נינטנדו, The Legend of Zelda: Twilight Princess.

הכותבים באתר כמובן אינם מרוצים, ומגיבים ב:

As writers of what is supposed to be objective content, this is our worstnightmare coming to life

בהמשך לאירועים אילו, התחילה תגובת שרשרת בנושא. בפורומים באתר זהו נהיה הנושא הפופלרי ביותר. ואז התחיל החרם. מינויים הפסיקו את המנוי, אימיילים זועמים הגיעו למשתמשי האתר ולתעשיה להחרים את האתר מיידית, כמו גם להחרים את המפרסמים באתר. ביקורות של אתרים אחרים מתייחסות למקרה (וגם מוסיפות לקטול את המשחק רק בגלל זה). אפילו אתרים מתחרים נזעקו לנוכח התקדים המאיים, וארגנו הפגנת תמיכה. ואילו EIDOS (מפיצת המשחק) פשוט לא יודעת מה לעשות עם עצמה.

לא נמסרה תגובת האתר לדברים.

האם אתם חושבים שהדבר רק חוסף את קצה הקרחון ביחסי ביקורות מפיצות? האם זהו מקרה נקודתי? והאם גם ארז שלנו צפוי לסכנה אחרי הביקורת על היילו 3?

הצטרפו לפורום XBOX לדיון בנושא

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י