הרשמה

Alan Wake: ה-DLC הבא - האחרון

מנכ"ל אולפן Remedy אישר לאתר Evil Avatar שההרחבה השניה לסיפור המשחק, אחרי The Signal שיצא בסוף יולי, תהיה גם האחרונה.

The Writer, שיוצע במחיר 7 דולר בהמשך השנה, יסכם את הסיפור, למרות שאולי לא באופן סופי מדי, בהתחשב בכך ש-Remedy תיארו לא מזמן את Alan Wake כ"עונה ראשונה" של הסיפור שהם רוצים להעביר, וסיפרו שיש להם כבר תסריט כתוב למשחק המשך נרחב יותר.

לא ברור האם חובבי משחק האימה של Remedy צריכים לשמוח או לדאוג מהההתפתחות הזו: אנשי האולפן הבהירו שעבודה על משחק המשך תלויה במיקרוסופט, ותוכל להתחיל רק עם סיום העבודה על פרקי ה-DLC. השאלה היא האם לאחר שחרור ה-DLC השני אכן תתחיל עבודה על Alan Wake 2, או שצריך להיות מודאג מכך שסדרת ה-DLC המתוכננת הגיעה לסופה כל-כך מהר, דבר שיכול להעיד על אובדן אמון של מיקרוסופט במותג.

למרות ציונים גבוהים למדי (ממוצע 83), Alan Wake מכר פחות ממיליון יחידות מאז צאתו במאי, ואולי אפילו לא עבר את ה-750,000. אורכו הקצר של המשחק, שלא לווה במחיר תואם, גרם לשחקנים מעוניינים רבים לשקול אותו כמשחק להשכרה בלבד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:24 21.09.2010 | קובי קובי (אורח)

    זה כבר ידוע ש- The Writer יהיה האחרון (ולפי REMEDY, הוא גם יהיה הכי ארוך.. משהו כמו 140 דקות).

    משחק מבריק, לא כולם יבינו את העלילה שלו אבל מי שיבין יבין כמה מחשבה עמוקה יש מאחוריו.

  2. 2

    13:13 21.09.2010 | לה לה לה לה (אורח)


    אודי, מקס פיין היה יותר קצר ומכר טוב יותר. המשחקים של היום, גם אלה בלי מולטיפלייר, עדיין קצרים יותר ברובם מAW...

  3. 3

    13:15 21.09.2010 | ududy ududy

    מקס פיין לא היה בלעדי ל-Xbox במחיר 60 דולר, לא? ברור שזו לא הסיבה היחידה למכירות הנמוכות של Alan Wake (שיווק מועט, מותג חדש, זה ש-Remedy כבר נשכחו קצת ומלכתחילה היו פחות ידועים בקרב שחקני הקונסולה, יציאה לצד Red Dead Redemption והז'אנר בעצמו תרמו לזה), אבל נראה לי שלשילוב מחיר\כמות תוכן גם הייתה יד בדבר.

  4. 4

    14:56 21.09.2010 | תומר תומר (אורח)

    ועכשיו אולי הם סוף סוף יירדו מהעץ ויוציאו גם ל PC?
    כמו שהמשחק היה אמור לצאת בהתחלה?

  5. 5

    16:13 21.09.2010 | DrizziTx DrizziTx

    ומה עם אנשים כמוני שמחכים שתצא גירסת GOTY?!

    הנטייה היום להמשיך כל משחק עם DLC גרמה לכך שהחלטתי שאני מחכה עם הקנייה של AW. המחיר שלו כבר ירד ואפשר לקנות במחיר סביר ביותר אבל העובדה שהם ממשיכים את העלילה ב-DLC ... פשוט לא מקובל מבחינתי, הרחבות כגון שלו של Mass Effect כבר יותר נורמליות, כל מיני סיפורי צד - למרות שבכל מקרה הייתי רוצה לקבל אותם כבר מההתחלה, בייחוד ש-ME2 היה כ"כ מאכזב בהשוואה לראשון. בקיצור אני מחכה שתצא גירסת GOTY ל-AW עם ההרחבות ובמחיר נורמלי.

    ולסיכום כל ה-DLC הזה ... פשוט איכסה

  6. 6

       | פורסם ע"י