מנהל האולפן העצמאי Tripwire הדגים לכתב Gametrailers את מצב המשחק הבסיסי של Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad, "טריטוריה", קרב בו שני הכוחות הלוחמים, גרמנים וסובייטים, נלחמים על השליטה בנקודות מפתח במפה.
Heroes of Stalingrad הוא המשך ל-Red Orchestra: Ostfront 41-45, שהוא בעצמו התבסס על מוד Red Orchestra המצליח ל-Unreal Tournament 2003-4. בעקבות הצלחתו של המוד, שזיכה את יוצריו ב-50,000 דולר במזומן ובערכת הפיתוח של Unreal, שבאותם ימים שלפני ה-UDK החינמי הייתה שווה מאות אלפים נוספים, הוקם אולפן Tripwire, שבין השאר הביא לנו בשנה שעברה את משחק הקו-אופ\הישרדות נגד זומבים Killing Floor.
Heroes of Stalingrad, שבנוי על מנוע Unreal 3, מתרכז בקרבות הנואשים בסטלינגרד ומסביבה בין קיץ 1942 לנסיגה הגרמנית בחורף 1943, תקופה של כשבעה חודשים במהלכה מתו יותר ממיליון חיילים גרמנים ורוסים.
מלבד הריאליזם היחסי שבו ידועה הסדרה, Red Orchestra 2 מבטיח גם קמפיין עלילתי כפול, אחד לצד המגינים הסובייטים ואחד מנקודת המבט של חייל גרמני; מערכת תפיסת מחסה מגוף ראשון; צבירת ניסיון והתקדמות דרך הדרגות לסטטוס "גיבור", שמשרה מרוחו על חיילים ידידותיים קרובים ומשפר את יכולותיהם; מנגנון מוראל ומצבי משחק קו-אופ, כולל דרך שני הקמפיינים. הוא צפוי לצאת למחשב בסוף קיץ 2011.
תגובות
1
11:47 12.09.2010 | Silent Dawn
הממ...מעניין
2
13:33 12.09.2010 | גכככ (אורח)
הסביבה נראת יפה אבל הנשקים והדמויות לא משהו.
ולגבי השיטה יש משהו דומה במוליפלייר של הילו 3 אם אני זוכר נכון.
3
14:36 12.09.2010 | דגדג (אורח)
אני בהחלט אקנה את זה!
4
16:40 12.09.2010 | wot (אורח)
נראה נחמד, מקווה שהמשחק יצא מושקע לעומת מתחריו :)
5
20:35 12.09.2010 | CCCP (אורח)
Yes
6
| פורסם ע"י