הרשמה

משחק הלוח של Starcraft - משחק ענק!

Stacraft: The Board Game - עכשיו בהזמנה מוקדמת

משחק הלוח של Starcraft יגיע לחנויות בחו"ל ממש בימים הקרובים, ונראה כבר עכשיו כתענוג בומבסטי לכל חובב אסטרטגיה רציני. חוץ מזה, הוא גם מבין משחקי הלוח הגדולים ביותר שראיתם בחייכם, בדומה למשחק הלוח של World of Warcraft.

המשחק העצום כולל שישה צבאות מלאים - שניים לכל גזע - עם מגוון רחב של מיניאטורות פלסטיק, הכוללות את כל היחידות הקלאסיות מהמשחק המקורי. בנוסף כל צבא מקבל אוסף רב של קלפי טכנולוגיה ואסטרטגיה, כמו גם יחידות לאיסוף משאבים ובסיס בו ניתן להקים מבנים ולשפר את יכולות הלחימה שלכם. לחצו כאן לרשימת החלקים המלאה.

המשחק חייב להתפרס על פני שולחן גדול, כדי לכלול עד אחת-עשרה פלנטות ואת מעברי החלל ביניהן. ניתן להרכיב את הגלקסיה בצורה חדשה בכל משחק, כך שהלוח תמיד משתנה! המשחק מגיע בקופסא ענקית במיוחד השוקלת כמעט ארבע קילו, וזמן המשחק הממוצע שלו הוא... חמש שעות...

הצעה חד-פעמית: הרוכשים את המהדורה המיוחדת של המשחק יקבלו פוסטרים והדפסי אומנות מגניבים מ-Starcraft 2! יש שבעה עותקים בלבד מהמהדורה המיוחדת, אז מהרו לקנות!

הזמינו את המשחק הענק כבר עכשיו דרך אתר כוכבי כסף ב-440 ש"ח, המחיר הזול ביותר בארץ.

המחיר אינו כולל דמי משלוח, אך ניתן לוותר על המשלוח ולאסוף את המשחק מחנות המשחקים טקטיקה בדיזינגוף סנטר בתל-אביב - ואם אתם כבר באים, הגיעו לאירוע הפתיחה ב-20 בנובמבר.

אוהבים משחקי לוח? כנסו לפורום!

אוהבים את Starcraft? כנסו לפורום!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:12 07.11.2007 | Gloom Gloom

    או שנקנה את המשחק המקורי ב- 50 שקל

    ולא נאבד חצי מהיחידות חודש אחרי שקנינו אותו?

  2. 2

    11:17 07.11.2007 | Freaky-G Freaky-G

    שקוף.

    ויגיימס... תפסיקו לעשות פרסומות.

  3. 3

    10:37 19.11.2007 | tde3000 tde3000

    אם אתה מאבד חלקים בכזאת מהירות

    אז כנראה שמשחקי קופסא הם לא בשבילך.

  4. 4

       | פורסם ע"י