הרשמה

דעת יחיד: Screamer 4X4

קרדיט ל-FuRRy מקהילת הסימולטורים על כתיבת הסיקור.

מטרת הסימולטור

מטרתו העיקרית של הסימולטר הוא לדמות ככל האפשר נסיעה ריאליסטית בשטח. העקרון בסימולטור הוא אינו מהירות, אלא שליטה ברכב. לדוגמא: שילוב הילוכים נכונים בעליות ומורדות יפיק ביצועים טובים וחלקים בעוד ששילוב של הילוך גבוה ואי לחיצה על הגז יכבה את המנוע. כמו כן כדי להעביר הילוך תצטרכו קודם כל ללחוץ על הקלאץ'.

פירוט כזה לא נראה בשום סימולטור רכבי שטח עד היום.

גראפיקה וסאונד

כמו בכל סימולטור טוב, הגראפיקה היא לא העניין המרכזי, אבל בהחלט מהותית. לדוגמא: כשיורד גשם, הפירוט המדהים של המגבים המעיפים את הטיפות מהשמשה שלכם. וזו רק דוגמא אחת מרבות. אמנם העצים לא נראים כל כך פוטוריאליסטים והאנשים הם בעצם תמונה דו מיימדית אבל בהחלט מספיק כדי להעביר את החוויה.

והדבר שהכי הדהים אותי גראפית הוא: האפשרות לבחור במנוע הגראפי המותאם לחומרה שלך! (Dierct 3D וOpenGL).

הסאונד! הווו... הסאונד!

אין כמו לקום בבוקר להתניע את הJeep Cherokee שלך ולשמוע את מנוע הPower Tech I6 193 כוחות סוס רועם במרחבי המדבריות.

רק בשביל זה שווה לנסות את הסימולטור.

כמו כן זה מדהים לשמוע את הסביבה סביבך..רחשהעשבים והשיחים בזמן שאתה רומס אותם, ציפורים מפוחדות עפות, נחלים, עפרניתז לכל עבר וכו'.

פשוט מדהים כמה הסאונד ריאליסטי אפילו כאשר אתה נוהג במשאית הRABA Bigfoot אפשר לשמוע את העלייה והירידה בלחץ האוויר! פשוט מדהים!

בנוסף לזאת כאשר מחליפים הילוכים לא שמועים "קליק,קליק" מסכן..עם סאבוופר טוב אפשר גם להרגיש את העברת גלגל השיניים כמו שצריך!

משחקיות

בסימולטור תוכלו לנהוג במבחר כלי רכב מאוד מגוון הכוללים: Screamer 4X בהחלט מעביר את החוויה של נסיעה בשטח דרך מכשולים.

Land Rover Defender

Jeep CJ7\Wrangler\Cherokee

Toyota LandCruiser\Hilux Pickup (Monster Truck)

Mercedes G\Unimog

Mitsubishi Shogun

RABA H-18 - משאית ענק

סך הכל 10 כלי רכב הניתנים לנהיגה! וכל אחד מהם מפורט לפרטי הקטנים. האפשרויות בלתי מוגבלות כמעט. ניתן לכוון כל כלי רכב לנוחיותך. אם זה סוגהגלגל ועד לכמות האוויר בו,הילוכים אוטומטיים או ידניים,מרכז כובד ועודהמון אפשרויות!

המנוע הפיזיקלי מפורט מאוד. ההרגשה של כח המשיכה כאשר יורדים מגבעה בהילוך נמוך כדי לשמור על יציבות. מדהים. הסימולטור מציע 5 מודים למשחק יחיד. החל מנסיעה חופשית ועד לתחרות ניווט בגשם ובבוץ.

מודל הנזק הוא במה מעולה. פה אין "מד חיים". כל חלק שתפגעו בו ישפיע בצורהמשמעותית על הנהיגה שלכם. לדוגמא אם יישבר לכם ציר דיפרנציאלי קדמי..לאתוכלו לפנות. לוח שעונים ו"קוקפיט" ריאליסטי לכל רכב.

אחד מהמצבים שאני הכי אהבתי לנהוג בהם הואניווט בשטח עם מגבלת זמן. מציאת נקודות בשטח תוך כדי מציאת נתיבים חלופיים להגעה. עוד פיצ'ר נחמד שיש בסימ' הוא הנווט שיושב לידך ואומר לך מתי לפנות, אחד הדברים שמוסיפים לחווית הסימ'.

היו מצבים שמצאתי את עצמי מתהפך מראש גבעה בגלל שהעברתי הילוכים מהר מדי או בגלל שהכנסתי Hand Brake. סביבת הנהיגה תשפיע עליכם. כאשר תנהגו על חול תרגישו שקיעה קלה. משטח עם אבנים ובליטות ייתן תוצאה של קפיצות ואי יציבות. בהחלט שווה להתנסות.

בונוסים

  • מס' סרטונים מתוך הסימולטור, כאן.
  • כדי להוריד את הדמו, לחצו כאן.

קרדיט ל-FuRRy מקהילת הסימולטורים על כתיבת הסיקור.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י