הרשמה

חדשות Starcraft

בליזארד מחליטה להמשיך את הבטא לשבוע נוסף, אבל שאר ההחלטות שלה מלחיצות ומאכזבות את המעריצים

מאת אליאב סולומון

Blizzard מספקת עוד כמה ימים אחרונים של חסד בבטא

בשורה מפתיעה ומנחמת לעשרות אלפי מכורים ברחבי העולם: בליזארד הודיעה כי היא מוסיפה כמה ימים נוספים עד לסגירתה של הבטא. כך יצא שהיא לא תיסגר רשמית ב-31 למאי אלא רק ב-7 ליוני, כשבוע לאחר מכן. לדברי בליזארד, הבטא תפתח מחדש לשבוע-שבועיים נוספים לפני היציאה הרשמית של המשחק לשוק ב-27 ליולי.

Blizzard vs. KeSPA – מכת המחץ של Blizzard

עדכונים חדשים משדה הקרב המתמשך בין בליזארד לארגון הספורט האלקטרוני בקוריאה: בליזארד וחברת המדיה Gom-TV חתמו השבוע על הסכם הפצה ושיווק בלעדי לכל משחקי הליגות של בליזארד במדינה.

זהו צעד חשוב מאוד המהווה זרז לניתוק מוחלט של יחסיה של בליזארד עם KeSPA. במכתב קפדני ומנומק מסבירים אנשי בליזארד למה לאחר מסכת רמאויות ומהלכים מלוכלכים מצד KeSPA, הן כלפי בליזארד והן כלפי קהילת הספורט האלקטרוני הגדולה ביותר בעולם, הם בחרו לנתק סופית את המגעים עם הארגון ולבחור בחברה חדשה שלא תזלזל בקניינים הרוחניים של החברה ותתייחס אליהם כראוי.

KeSPA תגיב באופן רשמי על מהלך זה במסיבת עיתונאים מיוחדת שתיערך בשבוע הבא.

"אמרתי לך כבר אלף פעם שסבתא משחקת בשרתי הבאטל.נט האמריקאיים !"

פרנק פירס, ראש צוות הפיתוח של המשחק ואחד משלושת המייסדים של החברה, הודיע השבוע כי לא תתאפשר כלל אופציה למשחק מולטי פלייר בין-יבשתי. וכך, לדוגמא, אני לא אוכל לשחק דרך חשבון הבאטל.נט האירופאי שלי עם סבתי המשחקת דרך חשבון הבאטל.נט האמריקאי שלה.

זאת לאחר שהמעריצים כבר נחלו אכזבה רבה מהעובדה שלא תהיה אף דרך לשחק משחק LAN מסורתי או אפילו משחק דמוי LAN דרך הבאטל.נט. בנוסף מתברר שגם לא יהיה צ'אט פתוח, כי... ובכן, כי בליזארד לא חושבת שאנחנו צריכים צ'אט.

המעריצים, כצפוי, זועמים.

דף הבית של המשחק ממשיך להתעדכן בתוכן נוסף

זכרו לבקר מעת לעת באתר הרשמי של המשחק על מנת להתעדכן ביחידות חדשות, סיפורים מסוגים שונים ומגוון רחב של תוכן נוסף לעולם של Starcraft. חשוב לציין שלא מדובר בסיפורי-שקר-כלשהו שמפתחי המשחק ממציאים על מנת לתרץ את קיומו של עולם המשחק. מדובר בתוכן איכותי ממש השווה קריאה וחקירה לחובבי המדע הבדיוני אפילו אם אינם מכירים את עולם המשחק.

ולסיום, צפו בחידוש החביב הזה למשחק הקלאסי Asteroids שכמובן נבנה בעזרת עורך המפות החדש והרב תכליתי:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:54 31.05.2010 | עומר עומר (אורח)

    "שהיא לא תיסגר רשמית ב-31 למאי אלא רק ב-7 ליוני, כשבוע וחצי לאחר מכן."
    ממתי 7 ימים זה שבוע וחצי?

  2. 2

    18:12 31.05.2010 | Sabin Sabin

    אין צ'ט-למה שמישהו ירצה לדבר עם מישהו אחר באינטרנט?.

    אין אפשרות למשחק קרוס-רלמס. ככה שמקצוענים יצטרכו לקנות 3 משחקים פלוס 2 הרחבות לכל אחד לכל ממלכה..=כסף. מה יעשה מי שרק רוצה לשחק עם החבר מSC1 מאמריקה?..יאכל זין.

    אין לאן-בליזרד רוצה לשלוט איך ומי ישחק במשחק שלה..בעצם האנשים קונים "זכות לשחק במשחק שבליזרד יכולה להפסיק בכל רגע" ולא את המשחק עצמו. הרי רק לשחק דורש התחברות לבאטלנט.

    בקשר לKESPA. בליזרד צודקת אבל גם כאן היא יוצאת מטומטת. ההיגיון והטיעונים של KESPA אמרו ש"אנחנו יצרנו את הE-SPORT ולכן הזכויות שלנו". כמובן שזה לא היה מחזיק שום דיון רציני בבית משפט. לKESPA יש חלק חשוב בE-SPORT הקוריאני אבל סדרת שערוריות מהשנים האחרונות [כמו פסילה של שחקן בגלל שהוא רשם את הסימן # בטעות במהלך משחק מוכיחה שהם טמבלים"].

    אבל גם בליזרד יכלו לרדת מהעץ ולשתף איתם פעולה במקום לשבור את הכלים....אבל הם רוצים למקסם רווחים מכל אחד וזו כנראה אחת הדרכים

  3. 3

    18:28 31.05.2010 | לכד'גק לכד'גק (אורח)

    ל1
    הוא התכוון ששבוע וחצי אחרי ה7 ביוני
    הבטא תיפתח שוב
    תקרא עוד פעם ותבין

  4. 4

    19:52 31.05.2010 | עומר עומר (אורח)

    ל3
    תקרא בעצמך את המשפט שוב
    בליזארד הודיעה כי היא מוסיפה כמה ימים נוספים עד לסגירתה של הבטא. כך יצא שהיא לא תיסגר רשמית ב-31 למאי אלא רק ב-7 ליוני, כשבוע וחצי לאחר מכן.

  5. 5

    21:59 31.05.2010 | סתם סתם (אורח)

    27 ביולי, לא ביוני.

  6. 6

    08:24 01.06.2010 | יובל בירב יובל בירב

    הפרטים לגבי התאריכים תוקנו.

  7. 7

    14:20 01.06.2010 | שלומי שלומי (אורח)

    מה זאת אומרת לא יהיה צ'אט???

    מה לא נוכל לדבר במהלך המשחק עם השחקנים?

    ולא הבנתי למה אנשים כול כך מאוכזבים שיש יבשות נפרדות...
    יש את זה בכל המשחקים שלהם...

    זה ברור מאליו שאם אתה משחק בשרת EUROPE אתה מן הסתם לא תוכל לשחק אם אלה שנמצאים בשרת האמריקאי...

  8. 8

       | פורסם ע"י