הרשמה

ליגת CS: סיכום משחקי סופ"ש

ליגת המתקדמים של CS - שבוע לסיום הליגה

ELEmentals (6) vs. Reach4Perfection (4) L

תוצאת סיום: 16-11

קבוצת ELEmentals שוב הפסידה במשחק חשוב, הפעם, לקבוצת r4pe שדורסת כל מה שנקרה בדרכה. כמה אירוני, לאלו מכם שזוכרים, קבוצת r4pe, לפני המוקדמות, שיחקה תחת השם ELE ויצאה ממש לפני שריקת הפתיחה. לאלו שלא זוכרים -  ראיון שנערך לפני כשלושה חודשים עם ניר, אז, שחקן ELE גאה.

את הליגה, ELE לא תסיים בצמרת. r4pe, יכולה ואף עושה זאת בגדול לאחר הניצחון על ELE ועל cZero.mix במשחק ההשלמה שנערך במוצ"ש. הקבוצה עקפה את מובילת הטבלה והתייצבה במקום הראשון עם מספר נקודות זהה אך עם יחס DeCL טוב יותר. כעת, על r4pe לסיים עוד שבוע מוצלח שלא יהיה קל, כדי לסיים את הליגה היכן שהיא כעת.

(4) cZero.mix (10) vs. eSrael.CS

eSrael מטפסת 2 מקומות בטבלה לאחר ניצחון מוחץ על cZero.

בסיבוב הסכינים הראשון שפותח את המשחק מנצחת קבוצת cZero ובוחרת להתחיל את המשחק בצד ה-CT.

מחצית ראשונה:
לאחר ההפסד בסיבוב הסכינים, קבוצת eSrael פותחת את המשחק בצורה מצויינת ומצליחה לשבור סיבוב אחר סיבוב את השמירות של קבוצת cZero ויוצרת פער של 8 סיבובים. בסיבוב התשיעי, אחד משחקני קבוצת cZero יצא באופן פתאומי, ככל הנראה הפסקת חשמל והמשחק נעצר למשך מס' דקות. המשחק נמשך לאחר מס' דקות כאשר קבוצת cZero עדיין עם 4 שחקנים והיא בעצם מצליחה לשבור את הרצף של קבוצת eSrael.
התוצאה כעת 8-1. eSrael לא מוותרים על אף סיבוב יותר וחוזרים לרצף הניצחונות שהתחילו איתו בהתחלה, התואצה כעת 11-1. המחצית הראשונה מסתיימת בתוצאה 13-2 לטובת קבוצת eSrael.

מחצית שנייה:
המחצית השנייה מתחילה כאשר עדיין חסר שחקן לקבוצת cZero, וקבוצת eSrael לא מבזבזים זמן ומנצחים את שלושת הסיבובים הנותרים וסוגרים את המשחק בתוצאה 16-2 לטובתם.

טבלת הליגה
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י