הרשמה

ליגת CS: סיקור משחקי יום שני

קצת באיחור, אנו מביאים את סיקורי המשחקים שהתקיימו ביום שני. להזכירכם, ביום שני, התקיימו 2 משחקים מעניינים מאוד בין ארבעת קבוצות הצמרת שהתחילו את המלחמה האמיתית על הטופ 3. המשחקים כפי שציפינו, היו צמודים, מלאי תהפוכות והסתיימו לאחר מאבקים קשים וארוכים. אז.. מי לקחה את הכסף?

il.finest vs Nanxs

קבוצת Nanxs ניצחה את סיבוב הסכינים ובחרה להתחיל בצד ה-CT.

מחצית ראשונה
il.finest פותחים את המערכה חזק מאד ומתוך שבעת הסיבובים הראשונים הם מנצחים שישה. Nanxs מתעוררים מנצחים 3 סיבובים. il.finest שומרים מרחק ומנצחת שני סיבובים נוספים. עם זאת, Nanxs עושים את המקסימום עד סוף המערכה ומנצחים שלושה סיבובים חשובים. התוצאה כעת היא: 8-7.

מחצית שניה
il.finest פותחים טוב גם את המחצית השנייה ומנצחים את שני הסיבובים הראשונים.  Nanxs לא נותנים להם לברוח, לא מוותרים וגם הם מנצחים שני סיבובים. המשחק ממשיך, ולאט לאט מצליחה Nanxs לצמצם את הפער עד לכדי שיוויון 12. המשחק נשאר צמוד - התוצאה כעת היא תיקו 13.
שלושה סיבובים נותרו לכל אחת מהקבוצות ע"מ לנצח את המערכה. Nanxs מגיעה ליתרון ראשון מאז תחילת המשחק, בדיוק בזמן הנכון. שחקני Nanxs מראים יכולות מרשימות ומוכיחים כי הניצחון מגיע להם. המשחק מסתיים בתוצאה 16-13 ל-Nanxs. משחק צמוד וטוב.

ניצחון זה מחזיר את קבוצת Nanxs למקום השני בטבלה עם סיכוי לסיים ראשונה.

ELEmentals eSrael.CS

קבוצת eSrael.CS ניצחה את סיבוב הסכינים ובחרה להתחיל בצד ה-CT.

מחצית ראשונה
eSrael.CS מתחילים את המשחק טוב מאוד  עם 4 סיבובים ראשונים לטובתם.  ELEmentals עושים מהלך מדהים ומכפילים את התוצאה של eSrael.CS. משמע, התוצאה כעת היא 8-4 לטובת ELEmentals.
eSrael.CS שוברת את הרצף ומנצחת סיבוב אך ELEmentals לא נותנת לה להתקרב, ומנצחת את שלושת הסיבובים האחרונים למחצית. תוצאת מחצית: 10-5 לטובת ELEmentals. משחק גמור? לא ממש!

מחצית שנייה
eSrael.CS מנצחים את חמשת הסיבובים הראשונים במערכה, ומצמצים את הפער ומשווים - תיקו 10. המשחק צמוד במיוחד וממשיך כך עד לתוצאה 14-14. למשחק הרב תהפוכות נותרו שני סיבובים, אותם מנצחים לבסוף eSrael.CS. תוצאת סיום: 16-14 לטובת eSrael.CS.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:25 20.05.2010 | Sheye Sheye

    פישששששש יפה יפהההההה איזה תוצאות יפות :D יש רמה!

  2. 2

    17:58 20.05.2010 | RealJerantic RealJerantic

    DDDDD:

  3. 3

       | פורסם ע"י