הרשמה

עדכונים נוספים בליגת NGL-ONE

הכנו לכבודכם עוד עדכון מליגת ה-NGL-ONE על המשחקים האחרונים. לפני שנתחיל, מי שלא התעדכן ולא שמע על הליגה מוזמן להיכנס לכתבה המלאה על הליגה מבית Vgames.CS ולהתעדכן שם. לכניסה לכתבה לחצו כאן. לקישור לעדכון האחרון בליגה מבית Vgames.CS לחצו כאן.

מאז העדכון האחרון נערכו עוד שני משחקים. האחד נערך בין הקבוצות SK Gaming ו-CMAX.gg והשני נערך בין הקבוצות ALTERNATE aTTaX ו-Team Roccat. שניהם נערכו במפת de_inferno.

לפני המשחק הראשון שנערך בין SK ו-CMAX היה נדמה כי CMAX הולכים להפתיע. מסתבר שהדבר לא קרה וכבר במחצית הראשונה SK שיחקו מצוין והביסו את CMAX בתוצאה 12:3. CMAX ניסו להשיב מלחמה אך ללא כל הצלחה. SK באו מוכנים יותר למשחק ושיחקו הרבה יותר טוב. הם ניצחו את המשחק והביסו את CMAX בתוצאה 16:9 לטובתם.

המשחק השני היה למעשה המשחק האחרון של הסיבוב הראשון בליגה והוא התבצע בין הקבוצות Roccat ו-aTTax. היה צפוי כי הקבוצה הגרמנית תיקח את המשחק הזה בהליכה בעיקר בגלל הניסיון והיכולות הגבוהים שיש לה. את המחצית הראשונה aTTaX הביסו בתוצאה 11:4 ואת המחצית השנייה הם ניצחו בתוצאה 5:4 מה שקבע כי הקבוצה הגרמנית aTTaX ניצחו את המשחק בתוצאה 16:9 לטובתם.

להלן טבלת הליגה המעודכנת נכון להיום.

צוות CS מאחלים לקבוצות המון הצלחה בהמשך הליגה וכמובן שימשיך לעדכן אתכם מדי שבוע.

עוד בקהילת Vgames.CS:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:37 24.09.2007 | Liorman Liorman

    תודה לגל על העדכונים..

    הרבה הצלחה לקבוצות :)

  2. 2

       | פורסם ע"י