קלינט הוקינג, היוצר של ספלינטר סל הראשון ושל Far Cry 2 החליט לעזוב את Ubisoft אחרי 10 שנים מאושרות ופוריות במיוחד. בבלוג הפרטי שלו כותב הוקינג שהחיים הטובים ב- Ubisoft הם פשוט טובים מדי בשבילו והגיע הזמן להתנער, לזרוק לפח הרגלים טובים ורעים ולצאת לדרך חדשה.
אין כרגע שום מידע לגבי עתידו של הוקינג, ואפילו אם בכוונתו להשאר בתעשיית המשחקים.
אגב, הוקינג מספר לרגל העזיבה איך הוא קיבל את העבודה ב- Ubisoft: לדבריו, הוא בילה זמן רב מדי בתור סטודנט בעבודה על מודים ומפות ל- Unreal Tournament במקום להתקדם בלימודים, ואז חבר העביר אליו במייל הצעת עבודה של Ubisoft שחיפשה אנשים עם נסיון בעורך המפות של Unreal. הוא החליט לשלוח אליהם קורות חיים, ובתוך חודש וחצי הוא כבר עבר לחיות במונטריאול ולעבוד על ספלינטר סל.
תגובות
1
13:02 04.05.2010 | Hymn
מגניב...
2
13:16 04.05.2010 | ork12
חבל שהוא עזב..
3
13:19 04.05.2010 | Gmrbet
לפחות זה לא היוצר של SCC...
4
13:29 04.05.2010 | LoPoO
חבל שלא ממשיכים את ספילנטר סל
אהבתי את הסידרה
5
14:38 04.05.2010 | מ (אורח)
אוף גיימר...
6
14:52 04.05.2010 | evyatar_cohen100
4- מה גורם לך לחשוב שלא ממשיכים את SC?
7
15:02 04.05.2010 | DryDude
איזה באסה הוא עשה אאחלה עבדוה בטח לא יימשיכו את SC
8
15:21 04.05.2010 | evyatar_cohen100
4 ו7 אתם מטומטמים, יש ליוביסופט מותג מטורף למה שהם יוותרו עליו בגלל איזה משהו שהתפטר?
9
19:01 04.05.2010 | Aldor
"כותב הוקינג שהחיים הטובים ב- Ubisoft הם פשוט טובים מדי בשבילו והגיע הזמן להתנער"
חרטא, בטח הוא הרגיש שמשהו כמו שקרה עם ACTIVISON וIW הולך לקרות (פיתרו את שתי הראשיים)אז ברח לפני זה.
10
19:16 04.05.2010 | CrazyDealer
העיקר שיהיה משחקיות כמו SCC והמשך ל-SCC
כל השאר לא מעניין
11
| פורסם ע"י