הרשמה

צפו ב-12 דקות של גיימפליי חדש ל-Resident Evil 4 Remake

גיימפליי חדש מציג את השלב החמישי של המשחק, עם התמקדות על קטעים מבית הקברות והכנסייה

איזה כיף לחזור

מעריצי Resident Evil, תתכוננו להפתעה נעימה. במסגרת הסיקור החודשי של מגזין Game Informer, חברת Capcom פרסמה סרטון חדש באורך 12 דקות של גיימפליי חדש אשר מציג קטעים מהשלב החמישי של המשחק ובאופן ספציפי יותר - שלבי הכנסייה ובית הקברות האייקונים.

הסרטון מציג את הפגישה הראשונה של לאון קנדי (Leon Kennedy) ואשלי גרהאם (Ashley Graham), הבת של הנשיא שנחטפה אותה לאון מנסה להציל. הגיימפליי החדש מלא בקרבות נגד המונים זועמים החמושים בקלשונות ולפידים שכל מטרתם היא לוודא שאתם מתים או שאשלי נחטפת הרחק מכם. מעריצי המשחק המקורי בוודאות יתפעלו מרמת הפרטים שהרימייק מציג פה, עם תאורה יפהפייה, מערכת קרב משופרת בדומה לגרסאות הרימייק של Reisdent Evil 2 ו-3, ואשלי אחת שלא מפסיקה להיחטף.

אפרופו אשלי, Capcom אישרה שהדמות הולכת להיות הרבה פחות מעצבנת ממה שזכור ממנה מהמשחק המקורי מ-2005. בתור התחלה, לא יהיה לה מד חיים שתצטרכו לשמר, אבל היא כן תיפצע במידה ויפגעו בה יותר מדי פעמים ובסופו של דבר תמות אם ימשיכו לתקוף אותה במצב הזה. כמו כן, במקום קטעי ה-QTE המוכרים מהמשחק המקורי, המשחק ישען על מכניקות משחק מודרניות יותר שיאתגרו את היכולות שלכם במשחק. כך לדוגמה, כשאויבים יתקפו אתכם עם מסור חשמלי, במקום ללחוץ על כפתור תיאלצו לתזמן את ההגנה שלכם עם Parry מדוייק.

מה אתם חושבים על הגיימפליי החדש? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י