הרשמה

הבמאי של "דדפול" יבצע צילומים מחדש לעיבוד הקולנועי של Borderlands

רובים ושושנים

המוח מאחורי "דדפול" יפקח על הצילומים החדשים לסרט בזמן שאיליי רות' עובר לפרוייקט הבא

לרגע כמעט שכחנו ש-Borderlands, אחת מסדרות ה-Looter-Shooter האהובות ביותר שקיימות, צפויה לקבל עיבוד קולנועי תחת בימויו של איליי רות' (Eli Roth) אשר תשים במרכזה את הדמויות הראשיות של המשחק הראשון. הצילומים החלו בתחילת שנת 2021, אך לפי האתר Deadline, נראה שהתגובות על החומרים הקיימים הצריכו מההפקה להיכנס לתהליך של צילומים מחדש. בעקבות לו"ז צפוף של הבמאי, מי שיפקח על התהליך הוא לא אחר מאשר טים מילר (Tim Miller) אשר הביא לנו את הסרט הראשון של "דדפול".

לפי המקור, התהליך יקח כשבועיים, והסיבה שרות' לא עומד להיות זה שיוביל את הצילומים החדשים היא מכיוון שהוא עובר לפרוייקט הבא שלו - סרט אימה בשם Thanksgiving, אשר מבוסס על טריילר מזוייף שהוצג בסרט של צמד הבמאים רוברט רודריגז (Robert Rodriguez) וקוונטין טרנטינו (Quentin Tarantino) מ-2007 בשם Grindhouse. הסרט הזה הכיל מספר טריילרים מזוייפים לסרטים מז'אנרים שונים, והם הפכו לכל כך פופולאריים, ש-Thanksgiving הוא הסרט השלישי שמקבל אדפטציה באורך מלא, אחרי Machete ו-Hobo with a Shotgun. עד כמה שהסיבה הזו משעשעת, מעניין איך הצילומים החדשים בהנחייה של במאי אחר ישפיעו על התוצר הסופי שנקבל.

Borderlands צפוי להכיל קאסט שחקנים מרשים למדי, עם דמויות כמו Lilith אותה תגלם קייט בלאנשט (Cate Blanchett), קווין הארט (Kevin Hart) בתור Roland וג'ק בלאק (Jack Black) בתור הרובוט החביב/שנוא על כולם - Claptrap. לאחר סיום הצילומים החדשים, הסרט יכנס לתהליך העריכה שלו, ובתקווה זה אומר שכבר בשנה הקרובה נקבל טריילר ראשון ומי יודע, אולי אפילו חלון יציאה לאקרנים. מצפים לראות את הסרט בקולנוע? את מי הייתם מלהקים בתור Brick? ולמרות שסיכוי קלוש שנראה אותו בסרט, את מי הייתם בוחרים לגלם את Handsome Jack? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:37 11.01.2023 | yourrealname yourrealname

    Dameon Clarke
    המדבב המקורי, מתאים לו.

  2. 2

       | פורסם ע"י