הרשמה

משחק ההמשך ל-Yakuza: Like a Dragon הוכרז

היום זה יום מרגש

היום במהלך ה-RGG Summit קיבלנו כמה הכרזות מרגשות וזהו זמן מצויין להיות מעריץ Yakuza.

אם יש סדרה שצריכה הרבה אהבה והיא מקבלת לא מעט ממנה בשנים האחרונות (תודה רבה) היא סדרת משחקי Yakuza. הסדרה קיבלה שינוי תדמית מאוד חד כאשר לפני קרוב לשנתיים, קיבלנו את Like a Dragon, המשחק השמיני בסדרת משחקי Yakuza שבמקום להיות משחק האקשן שאנחנו מכירים, הפך להיות משחק תפקידים אסטרטגי שמשוחק בתורות. התפנית החדשה של הסדרה התקבלה בברכה, היא היתה מהנה בצורה יוצאת דופן (במיוחד עם האישיות המדהימה שיש לסדרת המשחקים הזאת) וכעת כמעט כולנו התחלנו לחכות למשחק ההמשך.

ובכן, היום במהלך ה-Ryu Ga Gotoku Summit קיבלנו מספר הכרזות מעניינות במיוחד. אחרי שאתמול בלילה במהלך ה-State of Play קיבלנו הכרזה על כך ש-Yakuza: Ishin, שהיה זמין אך ורק ביפן על ה-Playstation 3, יגיע למערב בדמות רימייק חדש ודנדש ויקרא Like a Dragon: Ishin, היום קיבלנו טריילר חדש וקצת יותר מעמיק על המשחק שמציג הצצה יותר מעמיקה על מה שאנחנו יכולים לצפות לו.

לאחר פאנל קצר עם הקאסט של שחקני הקול של המשחק, קיבלנו את ההכרזה המיוחלת שמשחק ההמשך של Yakuza: Like a Dragon עתיד להגיע ב-2024 ויקרא Like a Dragon 8. יש לנו אומנם קצת זמן לחכות עד שהמשחק יגיע, אבל ההכרזה מרגשת במיוחד. אחרי שקיבלנו עוד קצת זמן איכות עם המדבבים של איצ'יבן (Ichiban) וקיריו (Kiryu), קיבלנו הכרזה נוספת על משחק חדש בשם Like a Dragon Gaiden, משחק אקשן חדש שיעקוב אחרי קיריו (אחרי האירועים של Yakuza 6) ויגיע אלינו במהלך 2023!

בנוסף (משהו שלא הוצג באופן מסתורי במהלך ה-Summit) אספר לכם שכבר עכשיו גם שני משחקי הספין אוף בסדרת Judgment הגיעו גם כן למחשב והם זמינים כבר עכשיו ב-Steam! מה דעתכם על ההכרזות שקיבלנו היום? מתרגשים גם כן? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:17 15.09.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    כמו שהשם שלי רומז אני חולה על יאקוזה מתרגש רק חבל שרק Ishin מגיע למערב (ו Kenzan לא הגיע למערב) אבל כן אי אפשר לרצות את כולם מחכה לזה מאוד

  2. 2

    16:38 15.09.2022 | Majima-san Majima-san (אורח)

    העובדה שishin מגיע למערב זה מטורף ברמות שאין לתאר. יחסית לא מזמן קיבלתי את הפלאטינום שלו ואני חייב לציין שהוא בקלות אחד המשחקים היותר טובים בסדרה.
    אני גם שמח שהם עוברים לקרוא למשחקים like a dragon כמו ביפנית ועוזבים את השם yakuza, מבחינת עלילה זה הרבה יותר מתאים.

    אגב, Gaiden ביפנית זה side story.

  3. 3

       | פורסם ע"י