הרשמה

דיווח: רק אחוז אחד ממנויי Netflix שיחקו במשחקים שמוצעים בשירות

נטפליקס לא מצליחה למשוך שחקנים

שירות המשחקים של נטפליקס לא מצליח להתרומם

כבר הרבה זמן ש-Netflix מכוונת לתעשיית המשחקים. עוד בזמנו אמר מנכ"ל Netflix כי הוא מפחד מהתחרות עם Fortnite יותר מאשר Disney. כחלק ממהלך אסטרטגי של החברה, גייסה נטפליקס צוותי משחקים ואף רכשה שלושה אולפני פיתוח בשנה האחרונה.

המודל של נטפליקס מאפשר למנויים של החברה לגשת לחנות האפליקציות בטלפון ולהתקין משחקים השמורים רק למנויים של נטפליקס. הבעיה במודל הזה היא שזה מצריך ממשתמשים לצאת מחוץ לאפליקציה של נטפליקס ולהתקין את המשחקים על הטלפון. כתוצאה מכך, משתמשים רבים לא מכירים את המשחקים ואפילו לא מתקינים אותם.

Netflix games have begun rollout on Android – but it's still “early days”

לפי דוח של חברת Apptopia, כמות השחקנים של משחקי Netflix עומדת על 1.7 מיליון שחקנים יומיים, מספר זעום ביחס לכ-221 מיליון מנויים לשירותי Netflix. גם כמות ההתקנות עומדת על 23.3 מיליון התקנות בסך הכל. עכשיו שלא תטעו, מדובר בכמות מרשימה ביותר, שהרבה חברות משחקים ישמחו אליה. אך כאשר מדובר בחברה ענקית כמו Netflix ע"פ רשימת מנויים העולה על מאתיים מיליון, היינו מצפים לראות מעט יותר עניין בקרב השחקנים. בסך הכל פחות מאחוז ממנויי נטפליקס משחקים במשחקים שלה.

למי שלא מכיר, רשימת המשחקים של Netflix עומדת על כעשרים וששה משחקים וצפויים להתווסף עוד חמישים משחקים עד סוף השנה, קצב מרשים לכל הדעות. כרגע החברה מכוונת למשחקים פשוטים עם זמן פיתוח קצר יחסית, אך הם לא שוללים בעתיד משחקי AAA. לצורך כך, נטפליקס גייסה את Amir Rahimi, מי שהיה נשיא חברת המשחקים Scopely לנהל את חטיבת המשחקים של שלה.

אנחנו בהחלט מחכים לראות את המשחקים שייצאו תחת הכותרים של נטפליקס. יש אפילו סדרה מעולה שנקראת The Witcher, אנחנו חושבים שאפשר לעשות מזה אחלה משחק תפקידים. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י