הרשמה

מחיר הנקמה: מערכת ה-Nemesis System מגיעה ל-Skyrim במוד חדש

כנראה היה חכם מצד WB לרשום על זה פטנט

הקרוסאובר עם Shadow Of Mordor שלא ידענו שרצינו

אנחנו יודעים - אתם לא רוצים לשמוע עוד על Skyrim. יותר מעשור אחרי, המשחק נסחט מכל הכיוונים והגיע בכל צורה ולכל פלפורמה אפשרית: ל-Switch, ל-VR, וברגע נדיר של הומור עצמי, אפילו ל-Amazon Alexa. לא נתפלא אם במקום כלשהו בעולם יש מקרר בצורת דרקון שצועק "Fus Ru Duh" כשפותחים אותו. 

אבל מה אם נוסיף למשחק הידוע והאהוב מערכת חדשנית ששייכת למשחק שונה לחלוטין? זה בדיוק מה שמנסה לעשות המוד החדש Shadow of Skyrim - Nemesis and Alternative Death System, אשר מוסיף את מערכת ה-Nemesis System ממשחקי Shadow of Mordor ו-Shadow of War המתרחשים ביקום של שר הטבעות. אז נכון, האויבים לא ירוויחו צבא של אורקים משלהם פתאום, ולא תמצאו שורות דיאלוג דרמטיות ושינויים קוסמטיים בסגנון של ״שרפת לי את הפנים, עכשיו אני עומד לשרוף אותך ואת העולם כולו!״, אבל מי מכם שעדיין משחק ומחפש להוסיף עניין למשחק שלו, יימצא שהמוד הזה בהחלט מספק את הסחורה.

אז מה הוא עושה בפועל? המוד בעצם משנה את המוות שלכם להיות קצת פחות סופני ואת התחייה מחדש להיות פחות מבוססת שמירות - במידה ואויב כלשהו יצליח לנצח אתכם, אתם לא תמותו אלא תעברו למצב של חוסר הכרה ותתעוררו במקום אחר על המפה. אתם תגלו שיש לכם Debuff חדש שמקשה עליכם וקשור לאויב שניצח אתכם, בעוד האויב עצמו הפך ל-Nemesis (יריב) שלכם והרוויח כותרת חדשה ומעניינת. קווסט חדש יכווין אתכם לכיוונו כדי שתוכלו לנקום בו אחת ולתמיד, אבל זה עלול להיות בעייתי יותר ממה שאתם חושבים - בניגוד ל-Shadow of Mordor שבו נאלצתם להתעסק רק עם אורקים, כאן כל אויב יכול להפוך לנמסיס - החל בסרטני הנהר הקטנים, דרך שודדי דרכים והשומרים ב-Whiterun, וכלה בדרקונים וכוהני דרקון.

בדומה למשחק המקורי, אויב שהפך לנמסיס יקבל בונוסים שונים והיכולות שלו ישתפרו. חלק מהאויבים עלולים גם לשדוד את הציוד שלכם, כך שאם שריון עצמות הדרקון שעבדתם קשה כדי לעצב נגנב פתאום, כנראה שמישהו החליט שלטובתו האישית, עדיף להעלים אותו. אם היריב שלכם חכם ומסוגל גם ללבוש ציוד, בחלק מהפעמים הוא יחליט גם לנכס את הציוד שלכם לעצמו, במידה והציוד הזה טוב יותר ממה שיש לו. אני יכול לומר ללא ספק שלראות שכיר חרב מנכס לעצמו את אחת ממסכות כהן הדרקון שעבדתי קשה כדי להשיג או חס וחלילה את ה-Ebony Mail האהוב שלי, יהיה לי מניע מצוין לפתוח במסע נקמה.

(בתמונה: ענק שלקח לנו את כל הזהב)

כמובן שלא הכול גרוע - ברגע שתצליחו להביס את היריב המושבע החדש שלכם, אתם תזכו ב-Buff קבוע שישפר את היכולות שלכם. בכל רגע נתון יכולים להיות לכם 5 יריבים (מוות לאויב נוסף אחרי 5 רצופים לא ייצור יריב נוסף ולא ישנה את ה Debuffs שקיבלתם) ולכן אלו 5 בונוסים שנחמד להרוויח. שימו לב שאם אחד מה-Companions שלכם הרג את הנמסיס, אתם תאבדו את ה-Debuff אך לא תרוויחו את ה-Buff. ל-Companions יש גם זמן מוגבל לנטרל את האויב ו״להעיר״ אתכם במידה ואיבדתם הכרה, כך ששווה לשקול את מי אתם לוקחים אתכם בחוכמה. 

המוד גם דואג למנגנונים מסוימים כדי לוודא שהחוויה אינה שוברת-משחק - דמויות ואויבים קריטיים לסיפור לא יהפכו ליריבים, ומוות באיזור שלא ניתן לחזור אליו יחייב אתכם לטעון מחדש את השמירה כדי לא לחסום את ההתקדמות בקווסט. בנוסף, קיימת הגבלה על האויבים שיכולים להפוך לנמסיס: ברירת המחדל היא שאויבים שרמתם גדולה ב-25 רמות מרמת השחקן לא יהפכו לנמסיס, אך ניתן לשנות את המספר המדויק בהגדרות אם אתם רוצים אתגר.

אז אמנם כולנו חכמים, כולנו נבונים, כולנו יודעים איך לשחק סקיירים, אך אנחנו בטוח שגם פה יהיו כמה חובבים שישמחו להיענות לאתגר החדש. אם אתם נמנים על החבורה הזו, אתם יותר ממוזמנים להתקין את המוד החדש ולעדכן אותנן איך היה פה בתגובות, אנחנו ללא ספק נשמח לשמוע!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:01 10.08.2022 | Skyrim Skyrim (אורח)

    אם כבר בסקיירים עסקינן יש ב IMDb הדלפה על תאריך היציאה המדויק של The Elder Scrolls 6 אתם תפרסמו כתבה בנושא ?

  2. 2

    17:53 10.08.2022 | אור ארז - כתב תוכן אור ארז - כתב תוכן

    היי Skyrim!
    בהתחשב בעובדה שנכון לרגע זה אין שום מידע ממקור מוסמך בנוגע לתאריך היציאה המדויק של המשחק, ואנחנו אפילו לא יודעים מה השם המלא שלו (שמות הכותרים קשורים לאיזור ביבשת בו הם מתרחשים וזה מידע שטרם נחשף), נראה לי סביר להניח שהתאריך שכתוב ב - IMDB הוא place holder כלשהו ואני לא רואה סיבה לייחס לו חשיבות מעבר לכך. אף מפיצה לא תסכים להתחייב לתאריך מדויק של השקה 5 שנים מראש, ודאי לא במשחק מצופה כמו זה, לכן לפי דעתי כדאי שתיקח את מה שכתוב שם בעירבון מוגבל :)

  3. 3

    21:03 10.08.2022 | Skyrim Skyrim (אורח)

    אוקיי תודה על המענה המהיר אין על Vgames

  4. 4

       | פורסם ע"י