הרשמה

חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש שלה, ה-C2, G2 ועוד

טלוויזיות ה-OLED וה-QNED החדשות מגיעות לארץ

הפיצ'רים המובילים בטלוויזיות החדשות הם מעבד הבינה המלאכותית a9 דור 5 וה-LG OLED Evo

LG ישראל וקבוצת ח.י., היבואנית הרשמית בישראל למוצרי החברה, משיקות היום את ליין מסכי הטלוויזיה החדשים של LG בישראל. הליין החדש כולל 4 דגמי OLED במגוון גדלים, 4 דגמי QNED, דגמי NanoCell ו-UHD. הדגמים החדשים יהיו זמינים לרכישה אצל המשווקים המורשים. שני הפיצ'רים הכי מעניינים של הטלוויזיות החדשות הם מעבד הבינה המלאכותית החדש וכמובן, LG OLED Evo, הפאנל החדש והבהיר יותר של החברה שלראשונה יהיה גם זמין בסדרת מסכי C בנוסף ל-G.

סדרת ה-C2 של LG תציע את המבחר המגוון ביותר של גדלי מסך עם שישה דגמים לשנת 2022: מטלוויזיית ה-OLED הראשונה בעולם בגודל 42 אינץ' ועד טלוויזיית 83 אינץ', זאת בנוסף לגדלי ה-65,55,48 ו-77 אינץ' שהיינו רגילים אליהם. המסגרת של הסדרה של השנה גם תהייה דקה יותר כמו גם זו של מסכי ה-G2. למשוגעים שבכם, LG תשווק השנה גם דגם של 97 אינץ' בסדרת ה-G2, כך שאם אתם פשוט חייבים טלוויזיה ענקית בבית, אתם יותר ממוזמנים לקנות. הטלוויזיות יגיעו עם ארבעה חיבורי HDMI 2.1 ותמיכה ב-FreeSync ו-G-Sync.

הליין החדש של מסכי LG התרחב השנה גם עם 4 מסכי QNED, המשלבים שתי טכנולוגיות צבע מתקדמות Quantum Dot + NanoCell שמאפשרות הרחבת טווח הצבעים הנראה על גבי המסך. כל דגמי ה-QNED מגיעים עם פאנל 120Hz, למי מכם שתהה. בסדרות QNED86 ומעלה התאורה האחורית הינה תאורת MiniLed מתקדמת המגיעה לבהירות גבוהה של עד 3000 ניטים, כשה-QNED99 מציגה מסך ברזולוציית 8K עם המעבד המתקדם a9 דור 5.

עוד ב-Vgames

עוד פיצ'רים מעניינים בטלוויזיות החדשות הן ה-Game Optimizer שמאפשר גישה מהירה וזריזה לנתונים כמו FPS ואם VRR עובד או לא (מושלם למבקרים כמוני שנאלצים לנחש איך הביצועים של המשחק שהם מסקרים עכשיו), שיפור לסאונד של הטלוויזיה בדגש על ה-AI Sound Pro, אופציית ריבוי צפיות שמאפשרת לכם להציג תמונה בצד תמונה או תמונה בתוך תמונה כדי ששני אנשים יוכלו לצפות בטלוויזיה באותו הזמן וה-RDP או Remote Desktop PC שלפי LG אמור לאפשר חיבור יותר נוח של מחשב לטלוויזיה.

גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל מסר: "טכנולוגיית ה-OLED היא ללא ספק המתקדמת ביותר בעולם מסכי הטלוויזיה, אשר גם השנה ממשיכה להישתדרג ולהוביל את שוק מסכי הפרימיום. השנה, LG שיפרה משמעותית את חווית הצפייה, עם שדרוג טכנולוגיית ה-OLED Evo ושילובה גם במסכי ה-C2, מה שמאפשר ליותר ויותר צרכנים ליהנות מחוויית הצפייה הבהירה, החדה והברורה ביותר". גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה הוסיף: גם השנה LG ממשיכה להוביל את סגמנט הטלוויזיות עם דגש על מסכי הפרימיום והמסכים הגדולים. אנו עדים לעלייה משמעותית בדרישה למסכים אלו שהחלה בשנים האחרונות וממשיכה לתפוס תאוצה".

טוב, הגיע הרגע בו אתם מחביאים את הארנקים שלכם - מחירים: טלוויזיות ה-OLED C2 יתחילו ממחיר של 5990 ש"ח עבור גרסת ה-42 אינץ', כשה-OLED G2 יתחיל ממחיר של 9990 ש"ח עבור גרסת ה-55 אינץ'. ה-OLED Z2 בגודל של 88 אינץ' תעלה 119000 ש"ח. גרסת ה-NANO84 תעלה החל מ-3,090 לגרסת ה-50 אינץ' וה-QNED86 יתחיל מ-6,490 ש"ח לגרסת ה-65 אינץ'.

מה אתם חושבים על ליין הטלוויזיות החדש של LG? כבר יש ברשותכם אחת? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י