הרשמה

משחק חדש של Tales from the Borderlands הוכרז

האם Telltale היא נחלת העבר עבור המשחק?

בהודעה יחסית מפתיעה בעמודי המפתחת, המשחק הבא של Tales of the Borderlands הוכרז רשמית ויגיע עוד השנה.

אני מאוד אוהב את המשחקים של Telltale, גם אם ביניהם יש כמה משחקים מאוד בינוניים כמו Game of Thrones, המשחקים של Batman, Minecraft או Guardians of the Galaxy המרדים יחסית. קשה לי לשכוח את המשחקים הנהדרים של The Walking Dead שהם פיתחו, את The Wolf Among Us המצוין (שסוף כל סוף מקבל המשך אחרי המתנה ארוכה), אבל יותר מהכל, Tales of the Borderlands שביצע שילוב מדהים בין המשחקיות של Telltale לבין הסיפוריות המשוגעת והמצחיקה של משחקי Borderlands (לפחות ה-2 הראשונים). יחד עם החזרה של Telltale אנחנו מקבלים יותר מרק חזרה של משחק אחד שהם פיתחו, אבל הפעם ממקור שונה.

המפתחת Gearbox מכריזה רשמית על משחק חדש של Tales from the Borderlands, בהודעה ברשתות החברתיות אחרי פאנל ב-Pax East, המפתחת כתבה: "הרפתקאות חדשות, דמויות חדשות, סיפורים חדשים. משחק Tales from the Borderlands חדש יגיע ב-2022 מ-Gearbox ומ-2K." לפי רנדי פיצ'פורד (Randy Pitchford, מנכ"ל Gearbox), המשחק נמצא בפיתוח כבר מספר שנים וההכרזה המלאה תגיע במהלך הקיץ הקרוב.

האם המשחק יהיה טוב כמו המשחק של Telltale? לכל זה עוד נאלץ לחכות ולגלות בעצמינו (עוד השנה! מרגש!), האם אתם מחכים למשחק נוסף של Tales from the Borderlands? האם המשחק היה צריך להיות מפותח גם כן אצל Telltale? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י