הרשמה

שיבת המלכה: איימי הניג עובדת על משחק Star Wars חדש

Guess who's back

היא חזרה, והיא יצירתית מתמיד

אי שם ב-2017, איימי הניג (Amy Hennig), המוח מאחורי הטרילוגיה המקורית של Uncharted, עבדה על משחק המתרחש ביקום של Star Wars תחת הסטודיו Visceral Studios של EA, עם שם הקוד Ragtag. הוא היה אמור להיות משחק סינגל פלייר, שלפי השמועות היה מכניס אותנו לנעליו של צייד ראשים שמסתובב ברחבי הגלקסיה וצד נבלים. נשמע כמו המשחק המושלם אם תשאלו אותנו, אבל ל-EA היו תוכניות אחרות, והפרוייקט בוטל. מאז, הניג עזבה את החברה והקימה סטודיו משלה, Skydance New Media, ובימים אלו נמצאת בתהליך פיתוח למשחק Marvel חדש. כעת, נראה שהיא חזרה והיא יצירתית מתמיד, עם פרוייקט נוסף בשרוול - משחק Star Wars חדש.

בפרסום בלוג באתר הרשמי של "מלחמת הכוכבים", הניג אמרה: "אני תמיד אומרת שהעובדה שראיתי את 'מלחמת הכוכבים' ב-1977 שינתה את המוח בן ה-12 שלי, ועיצבה את החיים היצירתיים שלי ואת העתיד שלי. אני נרגשת לעבוד שוב עם Lucasfilm Games כדי לספר סיפורים אינטרקטיביים בגלקסיה שאני אוהבת." דאגלס ריילי, נשיא הסטודיו הנ"ל סיפר ש"אנחנו לא יכולים להיות נרגשים יותר לעבוד שוב עם איימי. לה ולצוות שלה יש את הכישרון ואת השאיפה ליצור חווית 'מלחמת הכוכבים' ייחודית. החזון שלהם ליצירת חוויות עלילתיות ואינטרקטיביות הופכות את שיתוף הפעולה הזה למאוד מרגש. אנחנו עובדים קשה עם צוות המפתחים המוכשר שלהם, ומצפים לשתף יותר בזמן הנכון"

האם הניג עומדת להחיות את פרוייקט החלומות שלה שבוטל? אנחנו בספק, אבל לפי איך ששני הצדדים מתארים אותו, המשחק הזה הולך להיות דומה מאוד למה שהיינו אמורים לקבל, לפחות מבחינת הז'אנר שלו. מה אתם חושבים על ההכרזה? איזה משחק הייתם רוצים לראות מ-Skydance New Media? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י