הרשמה

דיווח: Ubisoft מפתחת כותר ספין-אוף עצמאי של Assassin's Creed

מה שהתחיל בתור הרחבה ל-Valhalla הפך למשהו אחר לגמרי

והוא צפוי לצאת השנה

משחקי Assassin's Creed בשנים האחרונות עברו תהליך של שינוי, לטוב ולרע. הם הפכו לגדולים יותר, יפים יותר, שאפתניים יותר ואי אפשר להתווכח עם העובדה שהם מספקים שעות ארוכות של עלילות המורכבות מאירועים ודמויות היסטוריות והרבה הרג. אבל תהליך ההתפתחות של הסדרה גרם לה לנטוש את השורשים שלה שהפכו אותה לאחת מסדרות האקשן/הרפתקאות הכי מצליחות אי פעם. פתאום כל משחק צריך להיות קשור למיתולוגיה כלשהי, מערכות ההתגנבות הפכו לרשות במקום חובה ומטרות התנקשות הוחלפו כמעט לגמרי בקרבות בוס שבשלב מסוים יגרמו לכם להתבלבל ולחשוב שבטעות הפעלתם משחק Dark Souls. זה לפחות המצב עם שלושת המשחקים האחרונים בסדרה - Odyssey, Origins ו-Valhalla, אבל שמועה חדשה שמסתובבת ברשת ביממה האחרונה גורמת לנו לחשוב שעוד יש תקווה לסדרה הזו.

לפי דיווח של Bloomberg, יוביסופט תכננה לפתח הרחבה ל-Valhalla, אך בשלב מסויים החליטה להפוך אותו למשחק ספין-אוף עצמאי. בדיווח נמסר שההחלטה הזו באה לחזק את שורת הכותרים שהחברה מתכננת להשיק, או במילים אחרות, לוודא שיש לה שם גדול במשחקים המתוכננים ל-2022 חוץ מ-Avatar. שם הקוד של המשחק הוא Rift, והוא יתמקד בדמות באסים איבן אישק (Basim Ibn Ishaq), דמות ראשית בעלילה של Valhalla שחושפת את הדמות שלנו לעולם המתנקשים. המשחק צפוי להיות קטן יותר מהמשחקים האחרונים בסדרה, ויחליף את סביבות העולם-פתוח העצומות במשחקיות שתתמקד באופן נרחב יותר בהתגנבות.

Assassin's Creed Valhalla's Basim Changes Everything

יוביסופט הגיבו לדיווח ואמרו ש"שמועות וספקולציות פוגעות בצוותי הפיתוח והקהילה שלנו. יש לנו שורה של כותרים מרגשים בקנה, ביניהם סדרות מבוססות עם טוויסטים ופיצ'רים חדשים, וזכיונות חדשים שימשיכו לשנות את הדרך שבה אנחנו רואים משחקים בימים אלו." המשחק צפוי לצאת לפני ההשקה של Assassin's Creed: Infinity, כותר הלייב-סרביס של המשחק שצפוי להכיל מספר סיפורים וצירי זמן שונים לחלוטין ששחקנים יוכלו לבחור עם תוכן חדש שיתווסף באופן שוטף ועקבי.

נראה שהחברה מתכננת לקחת את Assassin's Creed בכיוון היצירתי שהיא לקחה את סדרת Far Cry, לפחות מהמשחק השלישי - פיתוח של משחקי ספין-אוף שלא באים להחליף את המשחקים הראשיים בסדרה אלא נותנים במה לכיוונים יצירתיים שונים ממה שאנחנו מצפים לראות. המשחקים Blood Dragon, Primal ו-New Dawn הם משחקים עצמאיים שהגיעו זמן קצר לאחר השקה של משחק ראשי בסדרה, והם התמקדו בדמויות חדשות, תקופות זמן שונות ופשוט סיפקו עוד תוכן של Far Cry למעריצים. השאלה אם זה משהו שיצליח לעבוד עבור Assassin's Creed? נצטרך לחכות ולראות. מה אתם חושבים על השמועה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:04 10.02.2022 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    רציתי לשאול האם לדעתכם יש סיכוי שהמשחק הזה וגם Assassin's Creed Chronicles וגם UNITY יגיעו לנינטנדו סוויץ ?

  2. 2

    20:38 14.02.2022 | אני אני (אורח)

    האססין קרידים החדשים כל כך גרועים. במיוחד ולהאלה. זה לא אססיןו קריד. כל איזור שמסיימים נגמר בקרב מאסיבי... ברצינות?? נפל לכם ה"אססין" מהמשחק.

  3. 3

       | פורסם ע"י