הרשמה

דיווח: סוני ישיקו מתחרה ל-Game Pass באביב 2022

שניהיה לגיימפס ולא לנינטנדו סוויץ' אונליין

ויפה שעה אחת קודם

המלחמה בין סוני למיקרוסופט היא כבר בת לא מעט שנים כשהקרב האחרון בניהם היה לפני שנה על קונסולות הדור הנוכחי. בעוד שה-PS5 הוא עדיין אחד המוצרים המבוקשים ביותר בשוק, מקירוסופט הלכה לכיוון אחר עם שירות ה-Game Pass הנהדר שלה שלסוני לא היה מענה אליו עד כה. לפי דיווח של בלומברג, שם קוד "ספארטקוס" הוא הכינוי במסדרונות סוני לגרסאה החדשה שלהם לשירות ה-PS Now שאמור ביום מן הימים להוות תחרות של ממש ל-Game Pass של Xbox. רק שבניגוד ל-PS Now שמתקשה לתפוס תאוצה ולהדביק את הפער מבחינת קטלוג המשחקים עם השכן כבר תקופה ארוכה, "ספארטקוס" עומד להגיע אלינו עם חיזוק ממקום מפתיע.


על פי השמועות, הגרסאה הזאת אמורה להיות מחולקת לשלושה רמות בתשלום בהתאם. כשהמדרגה האחרונה תכלול משחקי עבר של סוני, מהקונסולה הראשונה ועד הרביעית ואפילו את משחקי ה-PSP. עוד לא ברור אילו משחקים יופיעו, אבל עם רפרטואר כמו של סוני קשה לפספס. בין אם זה סדרות הדגל כמו Ratchet & Clank או Sly Cooper, ולהיטים שאסור לפספס כמו Garvity Rush או ,Ape Escape יהיה קשה להגיד לשירות שיציע את המשחקים האלה לא. כמובן שלפני שפותחים את השמפניות, יש לזכור שרק לא מזמן נינטנדו הצליחו לפשל בצורה חסרת תקדים בשירות דומה. אז כדאי שנחכה להודעה הרישמית לפני החגיגות. מצד שני, לספקולציות יש מקום ולא רק בחלומות שלנו, אז כתבו לנו בתגובות איזה משחק אתם הכי הייתם רוצים לראות ובשירות ולמה זה Ape escape 3?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:23 06.12.2021 | dodyavgi dodyavgi

    הייתי רוצה לשחק את time crisis שיצא לסוני 3 בזמנו

  2. 2

    10:28 09.12.2021 | Avishay50 Avishay50

    אני מאוד אהיה שמח לראות "גיימפאס של פלייסטיישן" שמשלב את הפלייסטיישן NOW ואת הפלייסטיישן פלוס, אבל העיה היחיד שיש לי עם הרעיון הזה הוא שהשירות הזה לא יהיה זמין בישראל כמו הפלייסטיישן Now כרגע.

  3. 3

       | פורסם ע"י