הרשמה

כנס BlizzConline 2022 בוטל

תיראו מופתעים.

החברה בוחרת לוותר על האירוע השנה כדי "לקחת צעד אחורה ולהתמקד בעצמה"

באחת ההכרזות הכי פחות מפתיעות של השנה, חברת Blizzard החליטה כי היא מבטלת את אירוע BlizzConline לשנת 2022, שהיה אמור להתקיים בפברואר (סוף סוף משהו נדחה מפברואר). החברה החליטה כי היא מעדיפה להשקיע את האנרגיות שלה בתמיכה בצוותים המפתחים של החברה - הן טכנית והן רגשית עם כל מה שמתרחש כרגע בחברת הענק האמריקאית. Blizzard טוענת כי היא החליטה "לקחת צעד אחורה ולעצור את התכנונים של האירוע", כשההחלטה לעשות זאת הייתה "ההחלטה הנכונה".

למקרה ואתם עדיין רוצים לשמוע עדכונים לגבי משחקים שונים של החברה כמו Diablo 4, Overwatch 2 וההרחבות השונות של World of Warcraft, החברה טענה כי היא עדיין תכריז על עדכונים וחדשות בנוגע למשחקים השונים שלה: "אנחנו גאים בצוותים שלנו ובהתקדמות שלהם במשחקים השונים. יש לנו הרבה חדשות מרגשות לחלוק איתכם, ואתם תמשיכו לשמוע עליהן בערוצים של המותגים שלנו, כשהצוות שאמון על אירועי BlizzCon יעזור להם עם ההכרזות השונות".

עוד ב-Vgames:

בהתחשב במצב הקטסטרופלי של החברה כרגע (תדמיתית ומשפטית), זה רק הגיוני שהיא תבחר לוותר על אירוע גרנדיוזי שאמור לחגוג את החברה ומשחקיה. החברה נאלצת לעמוד בפני תביעות משפטיות שנוגעות להטרדות מיניות במקום העבודה, יחס מזעזע לעובדים ועובדות בחברה והתעלמות של בכירים מהתרבות הקלוקלת של העובדים ב-Blizzard-Activision. התביעה כל-כך גדולה שהיא מאיימת על אחד מהמותגים הכי גדולים של החברה: World of Warcraft. תוכלו לקרוא עוד על כך בכתבה של אביחי בקישור כאן.

בואו נקווה ש-Blizzard תצליח לצאת מכל הסיפור הזה חזקה יותר, טובה יותר וראויה יותר לשם שהיא יצרה לעצמה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י