הרשמה

צפו בטריילר מצב הקמפיין של Halo Infinite!

האם הטריילר הזה יהיה יותר טוב מהטריילר של יולי 2020?

המשחק המצופה של מיקרוסופט ו-Xbox מגיע ב-8 בדצמבר

יותר משנה שלמה עברה מאז ש-Xbox ומיקרוסופט הביאו לנו את טריילר הקמפיין הראשון שהציג לנו באמת את Halo Infinite, המשחק השישי בסדרת משחקי Halo המגה פופולריים. הסיבה לכך היא ברורה: הטריילר שפורסם ביולי 2020 במסגרת אירוע ה-Inside Xbox היה לא פחות ממזעזע, כשהגרפיקה של המשחק הייתה מתאימה יותר לתקופת ה-Xbox One, המודלים היו נראים נורא והמשחק עצמו הרגיש מאוד תפל. עכשיו אנחנו מקבלים את הטריילר החדש של המשחק והשיפורים ניכרים.

הטריילר שמציג לנו חלק מהמשימות והאויבים שנפגוש בהם כמאסטר צ'יף שם דגש על שלושה דברים מרכזיים: הראשון והברור מכולם הוא הצגת הגרפיקה המשופרת, כשיוצרי הטריילר שמו דגש על איך המשחק ייראה על ה-Xbox Series X|S וה-PC. המודלים של האויבים השונים נראים הרבה יותר טוב, כשמאסטר צ'יף עצמו נראה מדהים. זה נראה שנעשתה המון עבודה על טקסטורות ותאורה והמשחק באופן כללי נראה הרבה יותר טוב והרבה יותר "הדור הבא" ממה שהראו לנו לפני שנה.

השני הוא הצגת חלק מקטעי הסיפור, כשזה נראה שמאסטר צ'יף יוצא להמון משימות חילוץ ויתמודד עם אויבים חדשים ומסוכנים. בעוד שהמשחק הוא המשך ישיר של Halo 5 בו נתמודד מול קורטנה וניסיון ההפיכה של צבא ה-AI בהנהגתה, אנחנו גם נפגוש את ה-Banished בהם נילחם לרוב. הדגש השלישי הוא המשחקיות וכאן החברה שמה דגש רציני על החופש שהשחקן מקבל לסיים משימות לפי ראות עיניו. השחקן יכול לבחור לתקוף משימות מרחוק עם רובה צלפים, להיכנס פנימה ולהתחיל לעשות בלגן עם רובי סער וה-Grappling Hook (כי כל משחק צריך אחד ב-2021) ועוד.

בסך הכל זה נראה שהמשחק שהיה אמור לצאת בהשקת ה-Xbox Series X|S נראה הרבה יותר טוב, כשהמפתחים עשו המון עבודה כדי להיות מוכנים ליציאת המשחק ב-8 בדצמבר. רק נזכיר כי בעוד שמצב הקמפיין יעלה לכם כסף, המולטיפלייר של המשחק הוא חינמי לחלוטין, אז אם אתם רק רוצים לעשות בלגן עם חברים במולטי - פשוט תורידו את המשחק בהשקה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י