הרשמה

גרסת ה-Switch של Dying Light חסומה ב-eShop באירופה... בגלל באן בגרמניה

אם אין זומבים בגרמניה, אז אין זומבים בכל אירופה!

החברה פועלת להסרת הבאן מהמשחק ומעודדת אנשים לקנות את המשחק בצורה פיזית עד שהעניין יסתדר

ולסיפור ההזוי של השבוע: גרסת ה-Switch של Dying Light לא זמינה לקנייה בחנות הדיגיטלית של ה-Nintendo Switch, ה-eShop. הסיבה? באן שהמשחק קיבל במדינת גרמניה שמונע ממנו להימכר במדינה הזאת באופן דיגיטלי. כל הסיפור התחיל כששחקנים אירופאים גילו שהם לא יכולים לרכוש את המשחק באופן דיגיטלי בחנות של נינטנדו - המשחק פשוט לא הופיע ברשימה. אחרי תלונות שעלו בסאברדיט של המשחק, מפתח מטעם Techland הסביר מה לכל הרוחות קרה כאן.

לפי המפתח, המשחק כרגע נמצא בבאן למכירה בגרמניה. אנשים בגרמניה יכולים לרכוש את המשחק באופן פיזי מחנויות ברחבי אירופה, אבל לא ניתן למכור את המשחק במדינה בגלל "אופי התכנים בו" - לא דיגיטלית ולא פיזית. עד כאן זה בסדר, אבל למה שחקנים פורטוגלים לא יכולים לקנות את המשחק? זה מכיוון שמיקום השרתים שמחזיקים את המשחק הוא... בגרמניה. בגלל ששם החנות רשומה, לא ניתן לשים את המשחק על השרתים הללו באופן דיגיטלי. זה אומר שכל השחקנים האירופאים שמתחברים לחנות לא יוכלו לקנות את המשחק כי הוא לא יהיה על השרתים של נינטנדו. שחקנים עם קישור לחנות האמריקאית או האסייתית יוכלו להוריד את המשחק כמובן.

עוד ב-Vgames:

החברה עובדת כרגע נמרצות על הסרת הבאן, כדי ששחקנים אירופאים ברחבי האיחוד יוכלו לשחק במשחק הזומבים הנהדר בכל מקום ובכל זמן. זה למה אני תמיד אומר: אם אתם קונים Switch, תדאגו ליצור כמה יוזרים שונים במחוזות שונים. זה יחסוך לכם עגמת נפש. תוכלו לקרוא את הסאברדיט המלא כאן בקישור.

מה אתם חושבים על כל הסיפור הזה? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י