הרשמה

היקום יצטרך לחכות: Marvel דוחה את סרטי 2022

שנת 2022 תסתיים "רק" עם שלושה סרטים ביקום הקולנועי

אלקסה נגני את דספסיטו

בעוד ש-Warner Bros וחברת DC הפציצו עם הכרזות על שנת 2022 מלאה בריגושים, הגיע הזמן לבשורות מצננות מהצד השני של המתרס. חברת Disney הודיעה כי היא משנה את סדרי העולם היציאה של הסרטים שלה בשנה הקלנדרית הקרובה ומעריצי היקום הקולנועי של מארבל יכולים רק להתאכזב. אחרי שאת החצי האחרון של שנת 2021 ובסימן החזרה לקולנוע קיבלנו שלושה סרטים של ה-MCU (האלמנה השחורה, שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות, וספיידרמן: אין דרך הביתה שעתיד להגיע בדצמבר 2021), עתה אנחנו עתידים לקבל רק שלושה סרטים עבור כל שנת 2022 (ואיפה דאדלי דארסלי שצריך אותו).

דוקטור סטריינג' והמולטיוורס המשוגע (Doctor Strange and the Multiverse of Madnass) המצופה עבר מתאריך ה-25 במרץ 2022 היישר אל התאריך ה-6 במאי 2022. אם התאריך הזה היה נשמע לכם מוכר זה כי הוא היה התאריך המקורי של ת'ור אהבה ורעם (Thor: Love and Thunder), שזז ל-8 ביולי 2022. כתוצאה מכך הפנתר השחור: ווקנדה לנצח (Black Panther: Wakanda Forever) נדחה ל-11 בנובמבר 2022. תאונת השרשרת ההפקתית הזאת הוציאה את סרט ההמשך של קפטן מארבל מתוך 2022 והיישר אל ה-17 בפברואר 2023. במקום לצאת בתאריך המיועד שאותו תפסה הקפטן, הסרט השלישי של אנט מן יגיע אלינו רק ב-28 ביולי 2022.

Doctor Strange could be hiding a dark secret according to new Spider-Man:  Far From Home theory | GamesRadar+

מנגד ובשביל להרים את מצב הרוח, פרויקט סודי של ה-MCU הוקדם בשבוע ועתיד להשתחרר ב-10 בנובמבר 2023. שומרי הגלקסיה 3? קפטן אמריקה בכיכובו של אנת'וני מקי? או שמא הפריקוול המצופה של ת'אנוס החקלאי? כנראה שנצטרך להמתין ולחכות. עדיין לא ידוע האם וכיצד הדחיות ישפיעו על השחרורים המיועדים ל-Disney+ בשנת 2022, ביניהם מון נייט (Moon Knight), שי האלק (She Hulk), מיס מארבל (Miss Marvel) ומלחמות סודיות (Secret Wars). כמו גם הפרויקטים הבאים שעדיין לא קיבלו תאריך יציאה משוער: מלחמת השריונות (Armor Wars), איירון הארט (Ironheart) ו-I am Groot.

דיסני טוענים כי לא מדובר בעיכובים בעקבות הקורונה, אלא בשביל לאפשר עבודה הפקתית נוספת על הפרויקטים הקרובים. אם יש לקח שאפשר ללמוד מכך זה שמולטיטסקינג זה לא טוב וגורם לדחיות לא מצופות, זה רלוונטי גם לסמינריון שעדיין לא כתבתם ומסתבר שגם לעכבר הגדול ששולט בהכל. מאוכזבים כמוני? מעדיפים שהסרטים לא יראו אור יום מלכתחילה? ספרו לנו בתגובות!

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י