הרשמה

אסוס ומותג ROG משיקים לפטופ יחד עם Alan Walker

תמקסס לי משחק

ה-Zephyrus G14 מקבל גירסא חדשה ומיוחדת

כבר תקופה ארוכה אנחנו שומעים על כך שמותג החומרה הגדול ROG מבית ASUS משלב ידיים עם התקליטן והמפיק Alan Walker, לא זה ממשחקי האימה, זה Alan Wake. למי שלא מכיר, Alan Walker הוא DJ מאוד פופולרי ומפיק בעצמו. Walker ידוע בהיותו חובב מחשבים ותכנות והוא כלל אינו בא מרקע דיגיטלי. הוא למד מוזיקה דרך יוטיוב וכך גם פרץ, דרך סרטונים ביוטיוב ומי שאחראי בעיקר לפריצה הזאת היה השיר Faded שיצא בשנת 2015 והגיע כבר לשלוש מיליארד צפיות.

מותג הגיימינג של אסוס- ROG שיתף עם ה-DJ האהוב פעולה כשהוא עיצב לעצמו מחשב ולשם כך הוא בחר בתור בסיס בלפטופ ה-Zephyrus G14 (שרועי ביקר ואהב מאוד) וכאמור הוא עיצב אותו מחדש לפי העדפתו ואנחנו בטוחים שמערכת ה-AniMe Matrix גם חזק בתמונה. 

המפרט של Zephyrus G14 Alan Walker הוא:

מעבד: Ryzen R-5900HS
כרטיס מסך: RTX 3050TI
זיכרון: 16GB DDR4 3200MHz
איחסון: M.2 NVMe PCIe3.0x2 1TB SSD

עד כאן מדובר במפרט הקלאסי, אך פה נכנס לתמונה Walker ועיצב את הנייד כיד הדמיון שלו. המסך האחורי קיבל צבע כחול שיתאים לסגנון של Walker. הנייד החדש כולל גם אני מסך פתיחה עם הלוגו והסאונד של Alan Walker וכפתורי ה-A וה-W קיבלו את הלוגו שלו. עכשיו לחלק המעניין, הנייד החדש כולל גם מיקסר שנקרא The Box המתחבר לנייד באמצעות USB-C. המיקסר הזה כולל בתוכו 18 צלילים יחודיים שבחר Walker וניתן להעלות אליו עוד ולהשתמש בו כמיקסר לשירים.

החבילה כולה תכיל בנוסף לנייד ולמיקסר גם כובע מצחיה וזוג גרביים כי.. Walker. עדיין אין מחיר לחבילה אבל היא צפויה להגיע לארץ בהמשך. אני שמח לראות שיתופים כאלה של תעשיית הגיימינג והמוזיקה כיוון שיש למחשבים הרבה יותר מה להציע מגיימינג ורמיקסר כזה הוא רעיון לא רע בכלל, אולי גם גרביים.
מה דעתכם על הגירסא החדשה של ה-Zephyrus G14? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י