הרשמה

סיכום מסיבת העיתונאים של Square Enix!

מה קיבלנו במסיבת העיתונאים של Square Enix השנה?

בואו לקרוא על כל ההכרזות של ענקית משחקי התפקידים מיפן!

ענקית משחקי התפקידים מיפן חוזרת ל-E3 גם השנה! אחרי כמה שנים מוצלחות במיוחד עם Final Fantasy VII Remake הפנטסטי ו-Dragon Quest XI המצוין, מה העתיד צופן עבור החברה הפופולרית? בואו נראה מה Square Enix הכריזה במסיבת העיתונאים שלה ב-E3 2021!

Guardians of the Galaxy

משחק חדש שיעקוב אחרי ההרפתקאות של שומרי הגלקסיה מגיע אלינו בקרוב! הטריילרים שהוצגו באירוע הציגו לנו את הדמויות השונות וישימו דגש על הסיפור והעלילה בנוסף לאקשן שאנחנו מצפים מהגיבורים הלא צפויים האלה. הטריילר הציג לנו את הבחירות שאנחנו יכולים לעשות בסיפור של המשחק כפיטר קוויל הלא הוא Star Lord וכמובן את המשחקיות מלאת האקשן של המשחק שכוללת קומבואים עם הדמויות השונות בשביל להשתמש ביכולות שלהם יחד עם שליטה מלאה בפיטר. המשחק צפוי לצאת ב-26 באוקטובר 2021 לקונסולות הדור הנוכחי והדור הבא.

Final Fantasy Pixel Remaster

ששת משחקי Final Fantasy הראשונים מקבלים שכבת צבע חדשה וצפוים לצאת למחשב ב-Steam ולמובייל בקרוב.

Legend of Mana

טריילר קטן לרימאסטר של משחק התפקידים מתקופת ה-PS1 שוחרר במסגרת האירוע. המשחק צפוי לצאת ב-24 ביוני.

The Avengers

קיבלנו מידע על העדכונים של משחק הנוקמים שמגיעים אלינו בקרוב ומבט נוסף על ההרחבה של הפנתר השחור שצפויה להגיע למשחק. קיבלנו הצצה על הנבל של ההרחבה, האויבים החדשים והדמויות השונות שיתווספו למשחק. ההרחבה שנקראת War for Wakanda לא קיבלה תאריך יציאה.

משחקי Mobile

רשימה של משחקי מובייל הוכרזו בשלב הזה של האירוע בראשה הטריילרים למשחק ה-Battle Royale של Final Fantasy VII ו-NieR Re[in]carnation, משחק מובייל חדש בעולם של NieR.

Babylon's Fall

אחד המשחקים הכי מצופים של Square Enix קיבל טריילר חדש ומשחקיות שמציגה לנו את אלמנטי האקשן וה-co-op שהמשחק יביא לנו. זה נראה שהמשחק ישים דגש דווקא על מולטיפלייר ולא על סיפור ומשחקיות של שחקן יחיד כמו שחשבנו בהתחלה. המשחק יהיה משחק Live Service ויגיע לקונסולות ה-PlayStation וה-PC.

Life is Strange

טריילר חדש ל-Life is Strange Remastered שיוצא ב-30 בספטמבר נחשף באירוע ויחד איתו גם טריילר חדש ל-Life is Strange: True Colors, המשחק החדש בסדרה שמגיע אלינו ב-10 בספטמבר. הטריילר הציג לנו את היכולת המיוחדת של אלכס להתחבר לרגשות של אנשים ובכך לנסות לעזור להם.

Stranger of Paradise

משחק חדש לחלוטין בסדרת Final Fantasy הוכרז והוא נראה מעניין במיוחד. המשחק הוא פריקוול של סדרת Final Fantasy ושם דגש חזק ביותר על משחקיות אקשן. המשחק מפותח על ידי Koei Tecmo ו-Team Ninja כשדמו של המשחק צפוי להגיע ל-PlayStation 5 בקרוב.

זהו! אלו ההכרזות והחדשות החמות מהאירוע! מה אתם חשבתם על האירוע של Square Enix? מה הכי ריגש אתכם? שתפו אותנו בתגובות ואל תשכחו להיכנס לחדר המצב שלנו כדי להתעדכן בכל ההכרזות ממסיבות העיתונאים של אתמול!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:28 15.06.2021 | elad9219 elad9219

    קיוויתי להכרזה על Just Cause חדש.
    משחק שהרבה אנשים יורדים עליו בגלל עלילה וכאלה, אבל שוכחים את הדבר הכי חשוב במשחק בשורה התחתונה- פשוט כיף. לא משחק שישאיר לך זיכרון יוצא דופן, אבל הנאה טהורה.

  2. 2

       | פורסם ע"י