הרשמה

האם Bethesda רומזת לנו על העתיד של The Elder Scrolls?

ציוץ קטן של מפה מספיק כדי להצית לנו את הדמיון

ספקולציות רבות של שחקנים גורמות לנו לתהות האם הציוץ של החברה היה פחות תמים ממה שאולי נראה לנו בהתחלה.

ב-31 בדצמבר חברת Bethesda צייצה תמונה של מפה יחד עם הכיתוב "Transcribe the past and map the future", או "תכתבו את העבר ותמפו את העתיד". בימים רגילים היינו מסתכלים על הציוץ הזה במערכת, צוחקים טיפה, מעבירים לכמה חברים כדי לחגוג את השנה החדשה טיפה פחות בעצב וממשיכים לאייטמים מעניינים יותר ומרגשים יותר, אבל אז התחיל לקרות משהו מאוד מעניין עם הציוץ הזה של המפתחת של סדרת משחקי The Elder Scrolls.

כמה מעריצים חדי עין שמו לב לכמה פרטים מעניינים במפה - בפרט שני פרטים מאוד חשובים: הראשון הוא התאריך שרשום על המפה: 4E 182. התאריך הזה חשוב מכיוון שהוא מקשר אותנו למשחק האחרון בסדרה, The Elder Scrolls V: Skyrim. המשחק הזה התרחש בתאריך 4E 201 ומפה אפשר להסיק שאם באמת מדובר ברפרנס למשחק הבא בסדרה, הוא יתרחש קרוב מאוד לאירועי Skyrim והרבה אחרי אירועי Oblivion. הפרט השני הוא המיקום של אחת הנורות על המפה שבכלל לא נמצאת ב-Skyrim אלא על Hammerfell, ארצם של ה-Redguards, שלפי כל השמועות, אמור להיות המיקום הבא שנגיע אליו בסדרה.

עוד ב-Vgames:

יכול להיות שכולנו מסתכלים יותר מדי לתוך כל הסיפור הזה, אבל זה עוזר לנו להעביר את הזמן עד שיגיע אחד המשחקים הכי מצופים של החברה: Starfield. מה אתם חושבים על הציוץ הזה? חושבים שמדובר בתיאוריית קונספירציה מסורבלת, או רמיזה אמיתית לחדשות בנוגע למשחק? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י