הרשמה

חדשות 'מרגשות' יגיעו לקראת יום השנה ה-25 לסדרת Persona

האם זה יהיה 6 Persona...?

קאזושיסה וואדה, שנמצא עם הסטודיו מאז ימי Persona 2 מבטיח ש-2021 תהיה מרגשת עבור מעריצי הסדרה.

אני בטוח שזאת לא תהיה הפתעה מיוחדת לקוראים הקבועים פה, Persona היא סדרת המשחקים האהובה עלי וכל חדשה שאני נתקל בה תרגש אותי כל פעם מחדש גם אם היא הכי קטנה. Persona 5 Royal יצא השנה לביקורות חיוביות במיוחד (כולל האחת שכתבתי פה וקיבלה ציון מושלם, ב-Metacritic ממוצע הציונים עומד על 95), כמעט מושלמות לרוב, דבר שמעורר אצל לא מעט ממעריצי הסדרה סימני שאלה בנוגע לעתיד של הסדרה.

לא מזמן, טקס Playstation Partner Awards 2020 התרחש ביפן ובו Persona 5 Royal זכה בפרס על ההישגים שלו מסביב לעולם. במעמד הזכיה, קאזושיסה וואדה (Kazushisa Wada), אחד ממפיקי הסדרה עוד מתקופת Persona 2, עלה לנאום ואמר: "זהו כבוד גדול עבורינו לזקות בפרסים שקשורים ל-Persona 5 כבר שנה חמישית ברציפות. תודה לכל צוות הפיתוח שעבד קשה על הפרויקט הזה, תודה גם לכל קהל השחקנים שעודדו אותנו להוציא את העבודה הכי טובה שלנו עד היום." וואדה הוסיף לדבר גם על העתיד של הסדרה ואמר: "אנחנו הולכים להמשיך בגישה הזאת ולעשות את ההכי טוב שלנו במשחקים הבאים. שנה הבאה עומדת להיות השנה ה-25 של סדרת Persona, אנחנו מקווים שנהיה מסוגלים לחגוג את אבן הדרך הזאת איתכם בבום."

בחדשות נוספות בכל הנוגע ל-Persona 5, משחק הספין אוף Persona 5 Scramble: the Persona Strikers מגיע סוף כל סוף למערב בשנה הבאה. בטריילר שדלף מוקדם מדי ל-Youtube (וכעת אינו זמין לצפיה), המשחק מקבל תאריך יציאה ב-23 לפברואר, 2021 ויקבל שינוי שם קל ויקרא Persona 5 Strikers. מעבר לכך שהמשחק יצא ל-Playstation 4 ול-Nintendo Switch, הוא עתיד להגיע גם ל-Steam.

מתרגשים לקראת שנה הבאה ומה שהיא תביא עבוד סדרת Persona? מחכים ל-Persona 5 Strikers? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י