הרשמה

הדלפה: אל המלחמה, קרייטוס, מגיע ל-Fortnite

בקצב הזה נצטרך לשאול מי *לא* יגיע למשחק של Epic...

ההדלפה המעניינת פחות או יותר אושרה על ידי סוני בעצמה

אנחנו לא מדברים כאן המון על Fortnite, אבל כשמשהו כזה קורה, אנחנו חייבים לציין אותו: העונה החמישית של משחק ה-Battle Royale המגה פופולרי של Epic Games כבר יצאה לדרך אתמול, ובאחת ההדלפות היותר מפתיעות שקיבלנו בזמן האחרון אנחנו יודעים כי בעונה הזאת יגיע סקין חדש שיאפשר לכם לשחק כלא אחר מאשר הרוח של ספרטה בכבודו ובעצמו - קרייטוס. מיותר לציין שה-Crossover החדש בין שני המשחקים הסופר פופולארים ונאהבים האלו כבר יצר הרבה מאוד הייפ ודיבורים ברשתות החברתיות לקראת הגעתו של אל המלחמה.

הסקין שיציג את קרייטוס בגרסת המשחק ל-PS4 לא הוכרז רשמית עדיין על ידי Epic Games בעצמם, אבל סוני פחות או יותר אישרו את ההדלפה המפתיעה הזו בציוץ בעמוד של Playstation, בו Jonesy (אחת מהדמויות במשחק), מדברת על לוחם שמגיע לעולם שלהם כשאחד הדברים שהוא עשה היה "להרוג מספר אלים במו ידיו, כשהוא בהתקף זעם נוראי". תוכלו להקשיב לקטע האודיו המשעשע הזה כאן למטה.

בגלל שלא הייתה הכרזה רשמית לנושא אנחנו לא יודעים אם מדובר בסקין שתצטרכו לעבוד בשבילו כמו הסקין של ה-Mandalorian שניתן למצוא במשחק, או שתוכלו פשוט לקנות אותו מהחנות במשחק, אבל עדיין - מדובר בעוד ניצחון קטן ל-Fortnite שממשיך לגדול ולהיות אחד המשחקים הכי גדולים בגיימינג בשנים האחרונות. מה אתם חושבים על ההוספה של קרייטוס למשחק? מתרגשים? מתעניינים? ספרו לנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י