הרשמה

ה-PS5 עקף את ה-Nintendo Switch במכירות בבריטניה

יחי המלך החדש?

זוהי הפעם השלישית בלבד בשנתיים האחרונות שדבר כזה קרה.

חודש נובמבר שנת 2020 היה חודש מטורף בהיסטורית הגיימינג העולמית, כשראינו את יציאת קונסולות הדור התשיעי של הגיימינג - ה-PS5 וה-Xbox Series X. מבחינת מכירות לא קיבלנו שום דבר שלא ציפינו לו, כשה-PS5 מנצל את השם הטוב שיצר ה-PS4 המצוין כדי לנצח את ה-Xbox Series X במכירות בערך בכל מדינה, אבל סוני יכולה להתגאות בעוד פרט עובדתי מהחודש שעבר.

מבחינת מכירות, מתוך כ-900 אלף קונסולות שנמכרו בנובמבר הקודם בבריטניה, הקונסולה החדשה של סוני תפסה את המקום הראשון ובכך הדיחה את הקונסולה ההיברידית של נינטנדו מכס המלכות. זה נתון מאוד יפה, בעיקר בהתחשב בבעיות המלאי שהיו ברוב המדינות בעולם (כולל גם אצלנו פה בארץ) וזה גם כנראה אומר שכל היחידות של הקונסולה שהגיעו לממלכה, גם נמכרו. אבל אם אתם דואגים דווקא למקום השני, אז אל - מדובר בפעם השלישית בשנתיים האחרונות שהקונסולה של נינטנדו יורדת למקום השני במכירות בבריטניה, כך שאנחנו צפויים לראות את הקונסולה המצוינת של נינטנדו ממשיכה למכור בכמויות אדירות (ביפן זו עדיין הקונסולה שמוכרת הכי הרבה יחידות).

בינתיים בארץ, קונים רבים נאלצים להתמודד עם מחסור במלאי ומחירים גבוהים של הקונסולה החדשה של סוני בחנויות מסוימות. קונים רבים זועמים ברשתות החברתיות על חנויות מסוימות שבחרו למכור את המלאי שלהן במחיר גבוה בהרבה מהמחיר המומלץ לצרכן, במה שפילג טיפה את קהילת מעריצי סוני בפרט והגיימינג בארץ בכלל.

האם אתם בעד הפרקטיקה של "לקנות בזול - למכור ביוקר", או שמבחינתכם כל חנות צריכה למכור את המוצר במחיר הוגן וזו לא הבחירה שלה בנושא? אשמח לשמוע את דעתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:30 03.12.2020 | ohadcal ohadcal

  2. 2

       | פורסם ע"י