הרשמה

משחק ההמשך של Darkest Dungeon יגיע ל-Epic Store ב-2021

המשחק גם יגיע ל-Steam בשלב מאוחר יותר

אחרי יותר משנה וחצי של דממת אלחוט, סוף כל סוף אנחנו מקבלים חדשות בנוגע למשחק ההמשך המצופה

משחק התפקידים Darkest Dungeon יצא ב-2016 ל-Early Access שנמשך כשנה, כשלאחריו המשחק יצא גם למערכת ההפעלה של Linux ולקונסולות כמו Playstation Vita וה-PS4. ההצלחה של המשחק הביאה אותו גם לקונסולות ניידות נוספות כמו ה-Nintendo Switch ואפילו ל-iOS ב-2018. בנוסף, לאחרונה הוכרז על השקת קמפיין Kickstarter עבור משחק לוח שמתבסס על אותו המשחק. אבל אלו מאיתנו ששיחקו במשחק יודעים מה אנחנו באמת רוצים - משחק המשך אמיתי למשחק התפקידים המצוין.

משחק ההמשך שאנחנו מחכים לו הוכרז כבר בפברואר של שנה שעברה, כשהובטח לנו שבנוסף לשיפור מכניקת הקרב הבסיסית, הסטודיו יעבוד קשה כדי לספק חוויה שונה לחלוטין. אחרי קצר יותר משנה וחצי של שקט כמעט מוחלט בנושא (כשבין היתר קיבלנו מצב משחק Versus שנקרא Butcher's Circus עבור המשחק הראשון), אנחנו סוף כל סוף מקבלים מעט חדשות.

משחק ההמשך של Darkest Dungeon עומד לצאת בשנה הבאה, ובניגוד לדו-מימדיות של המשחק הקודם, יכיל הפעם מודלים תלת-מימדיים. הטריילר צולם כולו מתוך המנוע של המשחק (Unity) ומשתמש במודלים שבתוך המשחק. בהודעה בנוגע למשחק הסטודיו אמר: ״עם מערכת קרב משופרת ומטא חדשה לחלוטין, Darkest Dungeon 2 גם יכיל מפלצות חדשות, בוסים ואתגרים״. נכון לעשיו המשחק אקסקלוסיבי לחנות של Epic Games והרשומה של המשחק בחנות מציינת כי ״המשחק יבחן את הגבולות וכוח הרצון של השחקן עד קצה גבול השיגעון״. אותנו זה הצליח לעניין מאוד.

מחכים למשחק? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י