הרשמה

שחקני Apex Legends זוכים סוף כל סוף ל-Cross-Play

האם שחקני ה-PC כבר מתכננים על הטרף החדש?

מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.

חברת Respawn Entertainment סחפה את העולם כשהיא השיקה את Apex Legends. כבר במשך תקופה ארוכה מאודרצתה החברה להביא את פונקציית ה-Cross-Play למולטיפלייר של המשחק כשביוני האחרון החברה אישרה באופן רשמי כי אכן היא עובדה על היכולת הזו, ונראה כי עכשיו יכולת המשחק המשותף בין קונסולות שונות אכן מגיעה למשחק, גם אם רק במצב בטא נכון לרגע זה.

תקופת הבטא של ה-Cross-Play תכלול את שחקני המחשב האישי, ה-Xbox One וכמובן הפלייסטיישן 4, והשינוי צפוי לאפשר למשתמשים למצוא שחקנים נוספים באופן מהיר הרבה יותר, לפחות באופן תאורטי. למי שקיווה להעביר את נתוני השחקן שלו מפלטפורמה לפלטפורמה (Cross Platform Progression) עם זאת, יש לנו חדשות רעות. בעוד שתוכלו לשחק עם חברים מקונסולה אחרת, הדמות שלכם נשארת רלוונטית רק לפלטפורמה הספציפית עלייה אתם משחקים כרגע, ואם תרצו לעבור למכשיר אחר, תאלצו להתחיל לשחק שוב מאפס.

פונקציית המשחק המשותף בין קונסולות תפעל באופן אוטומטי אצל כולם כברירת מחדל החל מרגע כניסתה לפעילות, אך עבור שחקני הקונסולות בלבד. במידה ותהיו מעוניינים לשלב במשחקים שלכם גם שחקני מחשב, תאלצו לשנות את הבחירה באופן עצמאי בהגדרות המשחק.

חדשות טובות, או שטירוף ה-Apex Legends כבר מאחוריכם? ספרו לנו בתגובות!

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י