הרשמה

המשחק הבא בסדרת Final Fantasy מכוון לקהל בוגר יותר

עכשיו אני עוד יותר נלהב!

תמונה חדשה שצצה ברשת מדרגת את המשחק עבור שחקנים בני 18 ומעלה

33 שנים לאחר יציאת המשחק הראשון בסדרת משחקי התפקידים Final Fantasy, קיבלנו באירוע האחרון של Sony הצצה ראשונה למשחק הבא בסדרה, Final Fantasy XVI. מיותר לציין שבמערכת הייתה התרגשות לא קטנה בכלל לאור ההכרזה, אבל היום קיבלנו חדשות שהצליחו להפתיע גם אותנו.

אתמול התפרסם בטוויטר צילום מסך מעניין במיוחד: בזמן שעל פי האתר של PEGI עדיין אין רשומה עבור Final Fantasy XVI, בצילום המסך ניתן להבחין בדירוג של PEGI (הגוף האחראי לדירוג משחקים לגילאים באירופה) בצורה מאוד בולטת בתחתית, שמצהיר כי המשחק הבא בסדרת Final Fantasy דורג לבני 18 ומעלה. אז אומנם עד כה, על פי PEGI, אף משחק בסדרה עדיין לא דורג עבור בני 18 ומעלה (מרבית המשחקים מדורגים עבור בני 12 או 16 ומעלה), אבל לעומת זאת המצב בארצות הברית שונה. אם המשחק אכן יקבל דירוג למבוגרים בלבד, זה עומד להיות המשחק השני בלבד בסדרה שמיועד לקהל בוגר וקיבל M-Rating על ידי ה-ESRB (המקבילה האמריקאית של PEGI), כשהמשחק הנוסף שקיבל את הדירוג הינו Final Fantasy Type-0.

בחדשות נוספות עבור המשחק, במהלך Tokyo Game Show שהתקיים שבוע שעבר: המפיק של המשחק נאוקי יושידה (Naoki Yoshida) הגיב למספר תגובות שנפוצו ברשת בנוגע לנראות של המשחק בטריילר, בנוסף לצורה שבה משחקים בסדרה מוכרזים ויוצאים בהפרש לא קצר בכלל. תגובות ציניות שנזרקו בעקבות כך שהמשחקים האחרונים בסדרה הוכרזו בשלב מוקדם מדי בפיתוח ויצאו במרחק של כמה שנים מרגע ההכרזה (Final Fantasy XV הוכרז ב-2006 ויצא ב-2016, Final Fantasy VII Remake הוכרז ב-2015 ויצא באפריל השנה).

יושידה אמר: "לא רצינו טריילר שיהיה 'סרט' מרונדר ובום! לוגו! רציתי להשתמש במשאבים במשחק, בזמן אמת, אבל התזמון כנראה לא היה מוצלח במיוחד עבור כך. לא ביצענו התאמה או אופטימיזציה עדיין, אז היתה המון עבודה לסיים. אבל אם היינו מפרסמים סרט שרונדר מראש, אנשים היו אומרים 'אוקי, נתראה ב-2035!' או משהו. ראיתי את התגובות האלה מאמריקה. רצינו באמת להראות משהו שהיה בתוך המשחק. לא הראינו את ההיילייטים של המשחק בטריילר, אז זה יגיע בשלב מאוחר יותר כאשר נעשה את זה כמו שצריך."

במהלך TGS, יושידה אמר כי המידע הבא שאנחנו צפויים לקבל על המשחק יגיע רק ב-2021, בנוסף אמר כי יעלה אתר טיזר עבור המשחק באוקטובר עם מעט יותר מידע על הדמויות והעולם של המשחק, לאחר מכן הוא יעדיף להתרכז בפיתוח של המשחק (ככל הנראה שהמשחק יגיע במהלך 2022 לקונסולת ה-PS5 ובמועד מאוחר יותר גם למחשב).

מצפים למשחק בקוצר רוח כמונו? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י