הרשמה

לכל גיבור שיגיע כ-DLC ל-Marvel's Avengers יהיה גם Battle Pass משלו

רוצים ציוד לדמויות החדשות? תצטרכו לשלם.

"השינויים הם קוסמטיים", החברה מדגישה

עשו את עצמכם מופתעים: בפוסט בבלוג של המשחק Marvel's Avengers, חברת Square Enix חשפה כי לכל דמות DLC שתגיע אחרי היציאה של המשחק יהיה Battle Pass משלה בשווי 10 דולר. בפוסט השלם שתוכלו לקרוא כאן, החברה מפרטת איך יעבוד מנגנון מיקרו הרכישות שלה, כשאותו ה-Battle Pass ייקרא "Hero Challenge Cards". לכל דמות יש את ה-"קלפים" הללו שמאפשרים לשחקנים לקבל תלבושות מיוחדות, קרדיטים, משאבים שונים במשחק ועוד. זה כולל גם ששת הדמויות הראשיות במשחק, אבל בניגוד לדמויות ה-DLC, אצלן אין צורך בקנייה של ה-Battle Pass, שכן אצלן ה-Battle Pass כבר הושג ותוכלו ליהנות מכל הציוד והבונוסים שניתן לקבל ממנו בחינם.

Square Enix כנראה מנסה לצנן את הזעם שעומד להיות מופנה אליה בכך שהיא מציינת שברגע שתסיימו את כל האתגרים של ה-Battle Pass, אתם תקבלו את 1000 הקרדיטים שבזבזתם על הדמות (10 דולר) בחזרה, יחד עם עוד ציוד בשווי של כ-12500 קרדיטים. בנוסף, החברה דואגת להדגיש כי השינויים הם קוסמטיים ולא משפיעים על המשחקיות בשום צורה. בנוסף, ה-Battle Pass לא משתנה, אז שחקנים לא צריכים לדאוג לגבי עונות שונות או שינויים באתגרים ובציוד.

מה אתם חושבים על הנושא הזה? מתכוונים לשלם עוד על ציוד לדמויות הנוספות? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:59 30.08.2020 | siegfried siegfried

    הדבר היחיד שתמוה בעיניי הוא שלמרות כל הזבל שהמשחק שופך עלינו, נולן נורת', שמדבב במשחק את איירון מן, אמר בראיון שהמשחקיות של avengers היא "דבר שאין שני לו", והוא לא אמר את זה אל אף משחק אחר בעבר.

  2. 2

       | פורסם ע"י