הרשמה

הללויה: Marvel's Avengers יאפשר לשחקנים לשחק עם אותה דמות

HULK(S) SMASH!

כולנו יודעים איזה מימ לדמיין

הרבה כבר נאמר על Marvel's Avengers, המשחק שיצא בשנת 2020 מבית היוצר של Crystal Dynamics ו-Square Enix וזכה ביקורות פושרות ולביקורות מתמידות על כשלים או אכזבות מאפשרויות המשחק השונות שהוא מציע והן מהתנהלות של המפתחים ביניהם בין היתר שימוש במיקרו-רכישות בלבד לרכישת סקינים של דמויות מה-MCU, ובאג שחשף כתובות IP של שחקנים ב-PS5. ניתן לומר שהמשחק קיבל יותר פאטצ'ים משמלת כלה.

לאחר אירוע Tachyon Anomaly לפני כחודשיים שם נבחנה האופצייה לאפשר לשחקני מולטיפלייר להשתמש באותה דמות באותה בקבוצה, Square Enix הודיעה כי באופן רשמי בעקבות הפידבק החיובי שחקנים יוכלו לבחרו באותו גיבור כאשר הם בונים את ה-Strike Teams שלהם במוד המולטיפלייר של המשחק החל מהעדכון הבא שלהם. העדכון יתבצע בחודש יולי ביחד עם האירוע Omega-Level Threat: Family Reunion, שהמפתחת הכריזה עליו כחבילת תוכן מאתגרת עם משימות ונבלים עם כוחות חדשים.

בחודשים הבאים השחקנים גם יוכלו לצפות לחבילת ההרחבה War for Wakanda שמגיעה באוגוסט ותכניס למשחק רשמית את Black Panther (הפנתר השחור), נבלים חדשים כמו Klaw (שגם הופיע בסרטי מארבל הנוקמים 2: עידן אולטרון והפנתר השחור) ויציג גם את התלבושות ששאבו השראה מה-MCU, העולם הקולנועי של מארבל, וכאמור יהיו זמינים לרכישה באמצעות שימוש במיקרו-רכישות

עדיין משחקים במשחק? מתרגשים מהאפשרות להקים קבוצה מלאה בהאלק האיום? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י