הרשמה

שמועה: Resident Evil 8 יהיה המשחק הארוך ביותר על ה-RE Engine

יותר אימה מכריס רדפילד? איפה נרשמים?

המשחק השמיני יהיה המשחק הארוך בסדרה כאשר המשחקים הבאים יהיו ארוכים יותר גם כן

Resident Evil, אחת מסדרות משחקי האימה הארוכות והפופולריות בעולם, תחזור שנה הבאה עם כותר חדש ומסקרן במיוחד שיקרא Village. מיותר לציין שכשישבנו במהלך ההצגה של The Future of Gaming ביוני האחרון, היינו סקרנים במיוחד בנוגע למה שראינו ואנחנו לא מסוגלים אפילו לחכות ליציאה של המשחק שנה הבאה. דבר אחד שיכול להיות שהתפספס אצל כמה וכמה מעריצים הוא שזמן קצר אחרי שהטריילר עלה לאוויר, המפתחים שיתפו הודעה מיוחדת בעמוד היוטיוב של המשחק שבו סיפרו מעט על הסיפור של המשחק שמתרחש כ-7 שנים אחרי האירועים של המשחק הקודם ואנחנו עדיין עוקבים אחר הסיפור של אית'ן מהמשחק הקודם.

אבל לא על זה התאספנו לדבר היום: אחרי השמועות מוקדם יותר השנה בנוגע לקיום של המשחק (ושל משחק רימייק נוסף למשחק אחר בסדרה, ככל הנראה 4), Dusk Golem חוזר עם חדשה אחת מצויינת. בתגובה לציוץ שליגלג על האורך של Resident Evil 3 Remake, המדליף שהגן על המשחק אמר את הדברים הבאים: "אם אתה דואג בגלל משחקי RE קצרים, אין לך מה לדאוג. בואו נאמר שיש לי תחושה בנוגע למשחק שבפיתוח כרגע, אני מדבר אך ורק על RE8, אבל אנשים יודעים ש-RE4 מגיע בשלב הזה. RE8 יהיה המשחק הכי ארוך על המנוע, והדברים שיגיעו אחר כך יהיו ארוכים בהתאם."

חשוב לציין ש-Dusk Golem מציין במפורש כי מדובר על המשחק הארוך ביותר על המנוע של המשחק (הלא הוא RE Engine). רק לשם השוואה, המשחק הקודם בסדרה, RE7, לוקח כ-10 שעות על מנת להגיע לסוף בריצה רגילה, הרימייק של RE2 יכל לקחת כ-8 וחצי כדי לסיים כמו שצריך והרימייק ל-RE3 יכל לקחת כ-5 שעות או אפילו פחות. משחק נוסף בסדרה אחרת שפותח בעזרת המנוע הוא Devil May Cry 5 שאורכו בריצה רגילה לקח כ-11 שעות, ניתן להסיק מכך ש-RE8 ייארך ככל הנראה לפחות כ-11 שעות ויותר.

כל הנאמר לעיל, כמובן, צריך להילקח עם קמצוץ של מלח מאחר ועדיין מדובר בשמועה, אבל אני מוכן לקחת את הסיכון ולבטוח בכותב הפוסט מאחר והדליף את מרבית הפרטים עד כה כמעט באופן מדויק להפליא. יש למה לחכות? עוד נראה, בנתיים יש פה שחקנים חסרי סבלנות ליציאת המשחק, האם אתם ביניהם? מוזמנים לספר לנו בתגובות.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י