הרשמה

צפו בטכנולוגיית מזג האוויר של Flight Simulator 2020

אחרי מערכות הניווט הזרקור עובר למזג האוויר

ההסברים הכי טובים הם עם כדור יוגה, סוללות וקרשים

לפני שבועיים מיקרוסופט נתנו לנו סרטון הסבר מפורט על מערכות הניווט של Flight Simulator 2020, כחלק מסדרת סרטוני Feature Discovery אשר מספקים הצצות למשחק. עכשיו המפתחת משחררת לנו סרטון נוסף בסדרה, כשהפעם המיקוד הוא במערכות מזג האוויר. כזכור, מיקרוסופט מכוונת למשחק הכי ריאליסטי שיצא עד היום, כשרמת הדיוק של מזג האוויר היא חלק מרכזי בהענקת התחושה המציאותית שהצוות מנסה להשיג. במשך הרבה זמן שחקנים שאלו בפורומים כיצד מזג האוויר יווצר וישתנה במשחק וכעת אנו מקבלים תשובות לשאלות.

בסרטון החדש באורך 8 דקות (שלפעמים נראה יותר כמו שיעור מטארולוגיה ומדע מאשר סרטון על משחק מחשב) אנו מקבלים הצצה והסברים מפורטים על איך נוצר מזג האוויר במשחק ועל כל המערכות שלוקחות בכך חלק. Flight Simulator ישתמש במידע של חברת Meteoblue כשהוא מיישם אותו על עולם המשחק. Meteoblue מחלקת את כדור הארץ לכ-250 מיליון "קוביות", או אזורי חלוקה, אשר בכל אחד מהם החברה מודדת את הטמפרטורה, הלחות, מהירות רוח ולחץ ברומטרי, לצד עוד המון פרמטרים אחרים. בנוסף לכך כל קוביה גם נמדדת לאורך 60 שכבות, מגובה הקרקע עד לסטרטוספירה על מנת לחזות את שינויי מזג האוויר בגבהים השונים. 

מיקרוסופט לוקחת את כל המידע העצום ש-Meteoblue מפיקה על מנת לייצר במשחק מזג אוויר כמה שיותר מדויק למציאות. למרות זאת, בסרטון יש חלק ייעודי עבור דיוק הנתונים ונאמר בו שלפעמים המשחק יהיה מדוייק ולפעמים לא אז צריך לקחת זאת בחשבון.

לצערנו עדיין אין לנו תאריך השקה למשחק אך אנו מקווים לקבל אותו בזמן הקרוב.
מה אתם חושבים על ההצצה החדשה ל-Flight Simulator 2020? ספרו לנו בתגובות!

 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:09 15.06.2020 | elad9219 elad9219

    אוף, מעצבן אותי שאף אחד לא מגיב אף פעם על כתבות על ה- Flight Simulator 2020, שנראה לדעתי כמו אחד הדברים הכי מדהימים שאי פעם יצאו. מעניין אותי לשמוע פה מה חושבים עליו. זה לא סימולטור טיסה רק לפריקים של סימולטורים, זה כמו משחק שמתאים לכולם.

  2. 2

    10:44 15.06.2020 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    אהלן אלעד!
    הנה עוד מישהו מגיב לכתבה של Flight Simulator, אני סופר מתרגש ומחכה לשחק בו כבר. המשחק ניראה באמת מטורף ואף על פי שאני לא מסתדר טוב במיוחד עם סימולטורים ניראה לי שאוכל להעביר איתו המון המון זמן בכיף, אולי אפילו אמצא בו את הסימולטור האולטימטיבי עבורי, מי יודע?
    ואם זה לא ברור, אז כל הכתבות שאני כותב על המשחק הן דרך להביע את ההתרגשות והצפיה שלי כלפיו :)
    בואו נדבר, אשמח לשמוע עוד על מה אתה ועוד אנשים אחרים חושבים ומרגישים לגביו?

  3. 3

    23:54 16.06.2020 | elad9219 elad9219

    הו, תודה. סוף סוף מרגיש פה הזדהות, גם כשזה מגיע מהכתב עצמו.
    סתם נראה לי מוזר שזה לא עושה פה כמעט רעש בעולם הגיימינג בארץ. לדעתי זה אמור לעשות יותר מאשר כל משחק סטנדרטי שיוצא.

  4. 4

    10:06 17.06.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    האמת אלעד, אפשר לראות שדווקא ברשתות החברתיות שלנו (פייסבוק בעיקר) ומחוץ לאתר המשחק (והכתבות שלנו עליו) יוצרות המון באז סביב המשחק. יותר מזה - אנשים שונים, שלא משחקים משחקי וידאו בכלל ביום יום, שוקלים לקנות מחשבי גיימינג חזקים נטו כדי לשחק את המשחק הזה. אז זה שאין כאן תגובות לא אומר שהמשחק לא צובר Following

  5. 5

    12:59 17.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    ^^^ ובנסוף לזה אלעד, אתה לא יכול לגרום לאנשים להביע עניין או התלהבות ממשהו שלא מעניין אותם ספציפית. אם זה מעניין אותך, זה מצויין ויש עוד הרבה כמוך שזה כן מעניין אותם גם אבל יש גם הרבה אנשים שסימולטורים בכללי ושל סימולטור טיסה זה לא מדבר אליהם.

    מה שאני מנסה לומר - על טעם וריח ...

  6. 6

       | פורסם ע"י