הרשמה

סיכום אירוע PS5 - The Future Of Gaming

אירוע החשיפה של סוני נגמר, מה היה לנו?

סוני נתנה לנו טעימה קטנה ממה שצפוי לנו בעתיד עבור הדור הבא שלה באירוע הראשון שלה לקיץ.

אני מניח שזה היה מאוד צפוי, אבל כאשר שמענו במערכת על אירוע החשיפה של ה-Playstation 5, התרגשנו. מאוד.
האירוע קיבל את הכותרת המפוצצת "The Future Of Gaming" ואנחנו רק נותר לנו לחכות. לאחר דחיה של שבוע, היום המיוחל סוף כל סוף הגיע, לסוני יש מה להוכיח כרגע, אחרי האירוע של מיקרוסופט בחודש שעבר (Inside Xbox), סוני הבטיחו שלא יאכזבו, ולמרות שהחברה ניסתה להנמיך ציפיות, במיוחד עם הכרזה כי זה לא יהיה האירוע היחידי שלהם הקיץ, אנחנו שמחים לבשר כי האירוע לא אכזב אותנו: סוני הראתה לא מעט משחקים בשעה שהקציבה לעצמה, בנוסף למבט ראשון על הקונסולה עצמה וחלק מהמוצרים שיתלוו אליה.

האירוע התחיל עם תצוגה של הלהיטים הגדולים של ה-PS4, כמאין מבט אל מה שקיבלנו לאורך הדור הנוכחי (כולל The Last Of Us 2 ו-Ghost Of Tsushima שנכון לרגע הכתיבה, עדיין לא שוחררו בעצם), מפה והלאה, הכל היה Playstation 5, תהדקו את החגורות ילדים, לפנינו נסיעה ארוכה.

Grand Theft Auto V

הלהיט המצליח של Rockstar עם מכירות של יותר מ-130 מיליון עותקים, GTA V, יגיע ל-Playstation 5 במחצית השניה של 2021, בנוסף לשחרור בדור הבא של הקונסולות. המשחק יקבל מספר שיפורים ובנוסף, Grand Theft Auto Online יהיה חופשי להורדה לכלל שחקני Playstation 5.

Marvel's Spider-Man: Miles Morales

כשנתיים אחרי המשחק הקודם, Insomniac מכריזים על משחק המשך בדמות Marvel's Spider-Man: Miles Morales. כמו שהכותרת רומזת, המשחק יתמקד במיילס מורלס כמחליף של פיטר פרקר ומשאיר רושם כי ישען גם על סוגת המדע הבדיוני. המשחק ישוחרר בתקופת החגים השנה מה שגם הופך אותו לכותר של חלון ההשקה!

Gran Turismo 7

השמועות התבררו כנכונות: משחק חדש בסדרת משחקי המירוץ הפופולרית, Gran Turismo, הוצג עבור קונסולת ה-PS5. המשחק יקבל מצב קמפיין שלם וכבר קיבלנו הצגה של המשחקיות שלו.

Ratchet & Clank: Rift Apart

אוקי, משחק שני מ-Insomnia Interactive. בשלב הזה, אנחנו כבר מקבלים תצוגה מרשימה של היכולות של הקונסולה תודות לכונן ה-SSD. משחק חדש בסדרת המשחקים Ratcher and Clank הוכרז, כשהגיבורים שלנו נמצאים ביקום שבו ממדים קורסים אחד לתוך השני, בין ערים עתידניות או תקופת הדינוזאורים. לפי סרטון המשחקיות שהוצג באירוע המעבר בין הממדים הללו מתבצע בזמן אמת מה שיהפוך את המשחק למאוד מעניין מבחינת המשחקיות שלו.

Project Athia

הכותר ראשון ברשימה שמגיע מ-IP חדש לגמרי: המשחק אותו מפיצה Square Enix ובפיתוח של Luminous Productions, נכון לעכשיו נקרא Project Athia. המשחק עוד לא קיבל תאריך יציאה אבל הטריילר מדגיש כי המשחק מפותח ספציפית ל-Playstation 5.

Stray

כותר חדש נוסף שהוצג הערב מגיע מ-Annapurna Interactive, המשחק מתרחש בעולם שבו בני אדם אינם (או לפחות יש מעט מאוד מהם) ונשלט בידי רובוטים, עם זאת, החתולים עדיין חיים. המשחק יגיע ב-2021.

Returnal

כותר חדש, הפעם מבית Sony בפיתוח של Housmarque, ונראה כמו משחק אימה הישרדותי. לאחר התרסקות בכוכב לא מוכר, הגיבורה חייה את כל החוויות שלה מחדש, כולל המוות שלה, אבל כל פעם שהיא מתה, הכוכב משתנה. 

Sackboy: A Big Adventure

קרוב ל-6 שנים אחרי LittleBigPlanet 3, הדמות הנהדרת של Sackboy חוזרת אלינו במשחק חדש בסדרה. המשחק שמפותח על ידי Sumo Digital יתמקד ב-Platforming בשלושה מימדים הפעם בשונה מהמשחקיות הדו-מימדית של המשחקים הישנים יותר בסדרה.

Destruction AllStars

Lucid Games הציגו משחק ספורט/אקשן שנקרא Destruction AllStars, המשחק מציג מכוניות שמסוגלות להרוס מכוניות אחרות, כשבנוסף, שחקנים יוכלו לרוץ על המגרש גם ללא רכב. המשחקיות עוד לא ברורה במאה אחוז, אבל אנחנו מניחים שנקבל עוד פרטים בהמשך.

Kena: Bridge of Spirits

במה שנראה לרגע כמו התשובה של סוני ל-Legend Of Zelda, הטריילר הזה הציג משחק הרפתקאה חדש מעת Ember Lab עם גרפיקה, קסמים ואויבים שנראים כאילו יצאו מסרט של Pixar.

Goodbye Volcano High

Goodbye Volacano High הינו משחק הרפתקאה סינמטי על סיום תקופה וההתחלה של סיפור אהבה אשר מתמקד ביצורים קסומים ויצא במהלך2021 עבור ה-Playstation 5 ו-Playstation 4.

Oddworld Soulstorm

אחרי פיתוח של מספר שנים, אנחנו מקבלים טריילר ראשון עבור המשחק החדש בסדרת Oddworld, המשחק יתרכז ב-Abe ובהתמודדות שלו עם טכנולוגיה חדשה בהרפתקאה חדשה. כיאה למשחק בסדרת Oddworld אנחנו מקבלים שילוב בין הומור משעשע עם דמויות מצחיקות לעולם אפל ונוראי עם מוות בכל פינה.

Ghostwire: Tokyo

הנה משחק שהוכרז כבר ב-E3 של שנה שעברה, מאת Bethesda ו-Tango Gameworks, ואנחנו סוף סוף מקבלים הצצה ראשונה למשחקיות של Ghostwire: Tokyo. המשחק מתנהל בגוף ראשון והעיצוב האסתטי שלו נראה שונה למדי מ-Evil Within, כשהוא מתקיים בעולם מלא ברוחות שרודפות את טוקיו. המטרה שלנו היא להציל את העיר מפניהן עם קסמים ומתקפות שונות שהגיבור שלנו יוכל לבצע (לא נשקר, זה הזכיר לנו טיפה את תנועות הידיים מ-Naruto).

JETT: The Far Shore

משחק שפותח על ידי Superbrothers (היוצרים של Sword & Sworcery EP). העולם שמוצג לנו בטריילר נראה כמעט ריק או מת עם מעט מאוד תושבים. אך לאחר שטיל נורה אל החלל אנחנו מקבלים הצצה למספר לווינים שמחזיקים תקווה לעתיד כלשהו לעולם אחר. אנחנו עדיין מנסים להבין על מה המשחק מדבר, אבל הם עניינו אותנו, זה בטוח.

Godfall

אחרי הצגה ראשונה במהלך ה-Game Awards לשנת 2019, היום אנחנו מקבלים הצצה למשחקיות של המשחק, בו אפשר להילחם עם נשקים כמו חרב ומגן, כוחות על ונשקים עם אלמנטים של מדע בדיוני. המשחק יצא בתקופת החגים של השנה ל-Playstation 5 ולמחשב דרך החנות של Epic Games.

Solar Ash

מהיוצרים של Hyper Light Drifter, מגיע אלינו משחק חדש בשם Solar Ash, העלילה מתרחשת בעולם עוין שדוחה את הדמות הראשית. באופן מפתיע, קיבלנו גם הצצה קצרה מאוד למשחקיות של Solar Ash באותו הטריילר, כך שאנחנו לא יכולים לחכות ולקבל עוד מידע עליו.

Hitman III

משחק חדש בסדרת Hitman הוכרז, האחרון בטרילוגיית World Of Assassination. הטריילר מציג את הסוכן 47, בנוסף למספר מקומות שונים כמו וילה ויער חשוך. המשחק יצא בינואר 2021.

Astro's Playroom

משחק Astro חדש הוכרז הערב, בפיתוח של Japan Studios וקיבלנו הצצה קטנה למשחקיות שלו, למוזיקה החמודה שלו ולשלבים השונים בו.

Little Devil Inside

משחק הרפתקאה עם סגנון יחודי שהוצג באירוע. המשחק צייד/לקט/הרפתקן שיוצא למשימות שונות: לצוד יצורים קוסמיים, להשיג צמחים מסוימים ועוד. בנוסף באופן מעניין הטריילר הציג מעבר בין הדמות שהזכרתי קודם וקשיש בביתו (כנראה האדם שהוא עובד עבורו).

NBA 2K21

המשחק החדש בסדרת NBA 2K קיבל טיזר ראשון, כשהטריילר מציג את מה שנראה כמו המנוע החדש עבור המשחק. בטריילר רואים את שחקן הכדורסל, זיון וויליאמסון כשהוא מתאמן על זריקות, עם דגש על הטיפות שנוטפות מראשו. המשחק יגיע לקראת החורף, ככל הנראה יחד עם קונסולת ה-Playstation 5.

Bugsnax

מהיוצרים של Octodad אנחנו מקבלים הצצה למשחק חדש, Bugsnax. הטריילר הציג לנו יצורים שנראים כמו החלאה בין חרקים למאכלים שונים כמו תותים או המבורגרים. שיא הכנות, אנחנו לא היינו בטוחים איך להגיב למה שהוצג בפנינו, תראו בעצמכם. המשחק יגיע בתקופת החגים השנה.

Demon's Souls

עוד שמועה שבעצם אושרה הערב: אחרי מספר מילים משוהיי יושידה, ראש Indie Developer Initiative, אנחנו מקבלים מבט ראשון אל הרימייק של Demon's Souls, המשחק שבעצם התחיל את סדרת Souls הפופולרית. המשחק נבנה מאפס עבור קונסולת ה-Playstation 5.

DEATHLOOP

משחק נוסף שהוצג שנה שעברה באירוע של בת'סדה ב-E3 ומקבל הצגה ראשונה של Gameplay, קצת יותר ארוכה מהאחת של Ghostwire: Tokyo. המשחק מזכיר מאוד את סגנון המשחק של Dishonored, עם משחק בגוף ראשון, עם מכניקת התגנבות שאם היא תכשל, ניתן יהיה גם לשחק את המשחק בלי להתגנב עם אקדחים שלופים וניתן לעשות את זה בלופים לפי מה שהטריילר מציע. מה שמגניב בכל התהליך הוא שבנוסף ל"דמות הראשית" יש עוד דמות שתרדוף אותו ותנסה להרוס לו את התוכניות וכנראה שגם אותה יהיה אפשר לשחק. סופר מעניין.

Resident Evil Village

חשבתם שסיימנו עם שמועות שאישרו את עצמן הערב? Resident Evil 8 אושר ויקרא Resident Evil Village. בהמשך למשחק הקודם במשחק, המשחק ישוחק בגוף ראשון ועושה רושם כי יתמקד שוב באלמנט האימה בעיקר על פני האקשן, בסוף הטריילר אנחנו מקבלים גם הצגה של כריס רדפילד מול איתן מהמשחק הקודם.

Pragmata

כותר חדש מאת Capcom, בטריילר שמציג איש בחליפת חלל מסתובב בעולם פוסט אפוקליפטי עוקב אחרי ילדה עם הולוגרמת חתול עד שהשניים נתקלים בסוג של אסון טבעי שגורם לשניים לעוף אל החלל לכיוון הירח, המשחק יגיע בשנת 2022.

Horizon Forbidden West

סוף כל סוף הגיעה ההכרזה על ההמשך לHorizon Zero Dawn! המשחק יקרא Horizon Forbidden West. הטריילר (שהגיע עם קריינות של שחקנית הקול של אלוי, אשלי ברץ') מציג את העולם ואת החיים בו שנראים מרשימים במיוחד. מגפה גורמת לבעלי החיים למות והמשימה של אלוי היא לגלות מה גורם לה לפני שיהיה מאוחר מדי. כל זה נראה מאוד מרגש, אבל חשוב לנו להזכיר שיש שם ממותות מכניות. ברוכה השבה.

קונסולת ה-Playstation 5

עם סיום השעה שסוני הקציבו לאירוע, אנחנו סוף סוף יודעים גם איך הקונסולה תיראה: הקונסולה תגיע בשתי גרסאות שונות, ה-Playstation 5 וה-Playstation 5 Digital Edition, ההבדל? כונן הדיסקים לא קיים בגרסא השניה.
בנוסף הוצגו מספר אביזרים עבור הקונסולה, בין היתר מצלמת HD, אוזניות 3D אלחוטיות ושלט מדיה עבור הקונסולה. נכון לעכשיו עדיין לא קיבלנו מחיר או תאריך השקה.

לסיכום, מה קיבלנו הערב? קיבלנו הרבה טריילרים, הרבה מאוד אפילו, קיבלנו מספר הכרזות שלחלקן ציפינו מאוד בחודשים האחרונים, לא מעט גיימפליי בכלל יחד עם הצגת יכולת מרשימה של הקונסולה, כל זה אחרי האירוע של מיקרוסופט בחודש שעבר. סוני עשו הערב בית ספר באיך להציג קונסולה חדשה, גם בתקופת קורונה, כאשר אי אפשר לעשות מסיבת עיתונאים גדולה ומפוצצת.
מה אתם חשבתם על האירוע?

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:44 12.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    אירוע מעניין מאוד. סוני בעצם רצחו פה את MS ...

  2. 2

    01:08 13.06.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    דיברנו על זה בצוות כשצפינו באירוע - אנחנו מקווים שמיקרוסופט ישבו בבית ורשמו לעצמם איך מציגים את המשחקים של הדור הבא בצורה שתעניין את הצופים. נקווה שה-Inside Xbox הבא כבר יציג לנו משחקי דור הבא אמיתיים.

  3. 3

    00:05 15.06.2020 | elad9219 elad9219

    חבל שלא כתוב פה מה אקסלוסיבי לסוני ומה ייצא לשאר הקוסולות וה-PC כמובן. כי ברור לדוגמה ש-Hitman 3 ו- NBA 2K21 ייצאו לכל הפלטפורמות. אבל בתור אחד שמשחק ב-PC מעניין אותי מה עוד מהמשחקים פה ייצאו לזה, אם בכלל.

  4. 4

    19:04 15.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    כמעט רוב המשחקים פה יגיעו גם ל-PC חוץ מכמה אקסקלוסיביים עקשניים כמו GT7 לדוגמא.
    בין היתר יגיעו גם RE 8 , Horizon Forbidden West וכמעט בטוח שגם -Demon's Souls .

  5. 5

       | פורסם ע"י