הרשמה

חברת Infinity Ward מחליטה להילחם בצ'יטרים ב-Warzone

רמאים צריכים לקבל טקירה

אז מי יהיה הצ'יטר הטוב מכולם?

רק אתמול סיפרנו לכם על מצב הצ'יטרים ב-Warzone וכיצד הם גורמים לשחקני הקונסולות לבטל את האופציה ל-Cross Play. בעקבות התלונות הרבות של שחקנים ברשת, המפתחת Infinity Ward מיהרה לנקוט בצעדים חדשים מול הבעיה.

אתמול בשעות הערב יצא ל-Warzone עידכון קטן של כמה עשרות מגה וכמה שעות אחר כך, בשעות הלילה עלה לחשבון הטוויטר של Infinity Ward תמונה שנותנת לנו מידע על מה הכיל אותו עידכון. 

Infinity Ward הודיעו שהחל מהשבוע (רגע כניסת העדכון) שחקנים שידווחו על צ'יטרים יקבלו הודעה האם אותו שחקן נחסם מהמשחק. בנוסף, התווספו "עידכוני אבטחה יעודיים", לא נאמר מהם הם אותם העידכונים או מה הם עושים, הסיבה לכך היא כניראה בכדי לעשות לצ'יטרים חיים קצת יותר קשים בעקיפת מערכי האבטחה של המשחק. התווספו משאבים נוספים בכמה תחומים על מנת לעזור במלחמה מול אותם רמאים.

אבל הדבר הכי משמעותי ומשעשע ש-Infinity Ward עשו זה להציב את אותם השחקנים שחשודים ברמאויות מול שחקנים אחרים שעושים את אותו הדבר ועל ידי כך לבודד את אותם הצ'יטרים מהשחקנים ההגונים. המשמעות היא שככל שהזמן יעבור ויהיו יותר דיווחים על צ'יטרים שרתי המשחק יתחילו להתנקות מאותם רמאים שיעברו לשרתי משחק ייעודים להם. לבסוף החברה הודיע שבקרוב המשחק יקבל את האפשרות לדווח על שחקנים מתוך ה-Kill Cam.

האם אתם חושבים שהעידכון החדש של Infinity Ward עשה מספיק או שזה רק פלסטר לבעיה?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:17 23.04.2020 | WarFox89 WarFox89

    משחק חינמי - אין בעיקרון שום דבר שיכול למנוע מצ'יטרים או האקרים לפתוח עוד ועוד חשבונות ללא סוף ולהרוס את המשחק לאחרים. בכדי להילחם בצ'יטרים צריך להשתמש בתוכנות CLIENT SIDE טובות ולנקוט בהליכים משפטיים נגד המפיצים ןהפתחים של התוכנות האקינג האלה.

  2. 2

       | פורסם ע"י