הרשמה

שמועה: משחק GTA חדש כבר בפיתוח ויהיה גדול יותר מקודמו

בניגוד מוחלט לשמועות הקודמות בנושא

האם הפעם ההמתנה למשחק הבא מהסטודיו תהיה פחות ארוכה?

רוקסטאר שחררו בנובמבר סוף כל סוף, אחרי המתנה לא קצרה שוב, את Red Dead Redemption 2 למחשב, מה שמפנה ל-Rockstar שוב עוד זמן לעבוד על פרויקטים חדשים. לפני מספר ימים, דווח כבר על ידי ג'ייסון שרייר (Kotaku לשעבר) כי המשחק הבא בסדרת Grand Theft Auto נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים, ועל פי המקורות שלו, המשחק יהיה קטן מהקודם לו בסדרה בהשקה. אבל על פי דיווחים חדשים מאתמול, מסתבר שההיפך הוא הנכון!

בלייבסטרים שעלה לרדיט הלילה (וכבר נמחק), כריס ליברטי, כתב גיימינג צרפתי, אמר כי זה לא נכון שהמשחק הבא בסדרת GTA בשלבי פיתוח מוקדמים, ושל על פי מקורות שלו מרוקסטאר, המשחק המשחק בפיתוח כבר משנת 2014. בנוסף אמר, כי המשחק יהיה גדול יותר מהקודם לו בסדרה, בשונה ממה שנודע לנו מדיווחים קודמים על המשחק.

גל השמועות החל כאשר ביום רביעי האחרון, פורסם ב-Kotaku כי Rockstar יבצעו שינויים משמעותיים בתרבות העבודה בחברה, כל זה אחרי חרושת דיווחים בנוגע לסביבת עבודה שתוארה כקשה ומיאשת (תרבות ה-Crunch), דבר שגרם ללא מעט עובדים לשקול פרישה. בכירה בסטודיו הודיעה כי בחברה יבצעו שינויים מאסיבים בסביבת העבודה, כולל תכנון זמן נכון יותר, כל זאת כדי להבטיח שעובדים לא יצטרכו לעבוד שעות נוספות ללא תמורה, או יחושו תשישות מעצם העבודה על המשחק ברמה דרסטית.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:19 23.04.2020 | WarFox89 WarFox89

    Not gonna happen anytime soon.

  2. 2

       | פורסם ע"י