הרשמה

אירוע הקרוסאובר של Monster Hunter: World ו-The Witcher 3 זמין עכשיו

צודו מפלצות בתור גראלט, הצייד המור מסדרת משחקי The Witcher

שחקני המחשב יאלצו לחכות כדי להצטרף לחגיגה

החל מהיום, שחקני Monster Hunter: World יוכלו לצאת למשימת ציד בתור לא אחר מאשר גראלט (Geralt), הדמות הראשית והאהובה מסדרת משחקי The Witcher תחת פיתוחו של הסטודיו CD Projekt Red. הסטודיו המפתח והמפיצה Capcom שילבו כוחות כדי להביא לשחקנים אירוע קרוסאובר בין שתי סדרות המשחקים הפופולריות.

אז מה כלול באירוע? נכון לעכשיו, שחקנים שהגיעו לרמה 16 יקבלו משימה בשם Trouble In The Ancient Forest, אשר שולח אותם לצוד מפלצת בשם ה-Leshen בעזרת חרב הכסף של הוויצ'ר וקסמים שנקראים Signs. בתמורה לשחיטתה של המפלצת האימתנית, שחקנים יקבלו גישה לשריון של גראלט, סקין של מפלצת Nekker ונשק לחיה שלכם, תנועות חדשות, Title למשתמש שלכם ורקע לכרטיס ה-Guild שלכם. 

בשבוע הבא, ה-15 בפברואר, שחקנים שנמצאים ברמה 50 יקבלו גישה למשימה חדשה שתשלח אותם לצוד את אותה המפלצת, רק שהפעם היא תהיה הרבה יותר חזקה ותיקרא Ancient Leshen. השלמת המשימה הזו תאפשר לשחקנים ליצור את השריון והנשקים של הדמות Ciri, הבת המאומצת של גראלט. 

האירוע ימשך עד ה-1 במרץ רק לקונסולות ה-Playstation 4 ו-Xbox One. גרסאת המחשב תקבל גישה לאירוע בתאריך שעדיין לא הוגדר ע"י Capcom.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י