הרשמה

Capcom מסבירה למה גרסת ה-PC של Monster Hunter World דורשת הרבה משאבים

ציד המפלצות מגיע למחשב האישי ממש בקרוב

"המנוע עצמו מותאם לארכיטקטורת מעבד של x86" אומרים ב-Capcom

לקראת היציאה של Monster Hunter World, משחק ציד המפלצות הפופולרי והנהדר של Capcom, למחשב האישי, הרבה שחקנים, אתרי חדשות גיימינג וטסטרים של המשחק ציינו בכל מיני פורומים עד כמה שהמשחק דורש הרבה משאבים מהמחשב שלהם, ובעיקר מהמעבד. לאחר הרבה ספקולציות, המפתחים של המשחק יצאו עם הודעה שמסבירה במידה את הדרישות הגבוהות של המשחק:

"כדי להסיר טעינה בין-רקמתי בזמן המשחקיות עצמה, המשחק טוען את כל השלב אל הזיכרון", אומר וויליאם יאגי-בייקון, סגן נשיא Capcom ארה"ב. "בנוסף לניהול כל המודלים השונים בזיכרון, המשחק שומר גם את המיקום של כל המפלצות ואיך הם השפיעו על העולם, שינויים בסביבה, החיים של השחקן, LOD (רמת פירוט), מנגנון גילוי התנגשויות, סימולציות פיזיקליות ועוד כל מיני טלמטריה שרצה ברקע ואולי אתם לא רואים, אבל עושה שימוש בCPU, בנוסף לתמיכה בכל נושא הרינדור של הGPU."

עוד מוסיף בייקון: "אולי השלד של המנוע של Monster Hunter נמצא איתנו כבר שנים רבות, אבל הוא עושה עבודה טובה בלפזר את העבודה בין הליבות השונות של המעבד. המנוע עצמו מותאם לארכיטקטורת מעבד של x86, סקלאבילי מאוד, ואם להיות כנה, כל עוד מדובר בארכיטקטורת מעבד של x86 לא באמת אכפת לו אם מדובר במחשב אישי או קונסולה."

אני חייב לומר שבעוד שזהו הסבר הגיוני, אני עדיין מקווה שהמפתחים יצליחו לשפר את הביצועים של המשחק לקראת היציאה של הפורט ב-9 באוגוסט.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י