הרשמה

Dragon Ball FighterZ יהיה המשחק עם הכי הרבה משתתפים בEVO הקרוב

יחי המלך החדש?

כמות משתתפים מכובדת נרשמה גם עבור Tekken 7

בתחילת החודש הבא תחרות משחקי הלחימה הגדולה חוזרת אלינו וזה נראה שכבר יש לנו מנצח אחד. לאחרונה התפרסמו הנתונים לגבי כמות הנרשמים בכל טורניר באירוע עצמו ולראשונה מזה כמה שנים טובות, המשחק הכי גדול באירוע מבחינת כמות המשתתפים לא מכיל את המילים "Street Fighter". מי שזכה לתואר המכובד הוא לא אחר ממשחק הלחימה המצוין Dragon Ball FighterZ שניצח את Street Fighter V בהפרש של כ-100 משתתפים, כך התפרסם בציוץ של ג'ואי קיולר, אחד ממארגני האירוע.

זה אירוע משמעותי מכמה סיבות, אבל המשמעותית מביניהן היא העובדה שזוהי הפעם הראשונה שהמשחק מופיע כתחרות רשמית באירוע EVO, והוא כבר הצליח לנצח את המלך של משחקי הלחימה, על הבמה הגדולה ביותר. בעוד שהעניין הזה לא צריך להדאיג את חברת Capcom יותר מידי (בכל זאת, Street Fighter V כנראה עדיין יהיה המשחק הגדול ביותר ב-EVO), מה שכן צריך להדאיג אותה היא העובדה שאחת מסדרות המשחקים היותר פופולריות שלה, Marvel vs Capcom הולכת וגוססת כשלמשחק האחרון בסדרה, Marvel vs. Capcom: Infinite בכלל לא יהיה טורניר גדול.

הנציגות של Bandai Namco לא נגמרת כאן כש-Tekken 7 מגיע למקום השלישי והמכובד ברשימה, כשאחריו אפשר למצוא את שני משחקי הלחימה מסדרת Super Smash Bros של חברת Nintendo. אגב, זה ממש מעניין לראות את Super Smash Bros. Melee ממשיך להיות חזק בתמונת התחרות גם 17 שנה לאחר היציאה המקורית של המשחק. את הרשימה סוגרים BlazBlue: Cross Tag Battle, משחק הלחימה Guilty Gear Xrd: Rev 2 ובמקום העשירי, Injustice 2 שלמרות חבילות DLC ועדכונים לא סחף אחריו יותר שחקנים. האירוע עצמו צפוי להתקיים בין התאריכים ה-3 באוגוסט עד ה-5 באוגוסט.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י