וורנר טוענים כי השינוי מגיע לאחר שהם הרגישו כי התשלומים הזעירים פוגעים בחווית המשחק ובראשה מערכת ה-Nemesis
המשחק האחרון בסדרת שר הטבעות, Shadow of War, קיבל ביקורות מצוינות שנפלו לגמרי בגלל בעיה אחת - כדי לסיים את המשחק יש לעשות grinding (לשחק משימות רפפטיביות שוב ושוב) כדי להגיע ליעד הנחשף. על פעולת ה-grinding אפשר לפסוח בצורה די פשוטה (ויקרה): משלמים כסף על היכולות.
מהלך זה גרם לזעם צרכני (קטן יותר אך דומה ל-Battlefront 2) וביקורתי שהוריד את ציוני המשחק מאוד. היום התבשרנו כי Warner Bros. מורידים את מנוע המיקרוטרנזקשנס, קופסאות השלל המגיעות בשתי וריאציות, קופסת הזהב וקופסת המלחמה שיעלמו מן המשחק ב8 במאי וב-17 ביולי 2018 (בהתאם), או בקיצור: מאוחר מדי.
בהצהרה נכתב כי המשחק ישונה ויכיל פחות אלמנט גריינדינג בכדי להפוך אותו למהנה יותר בלי המיקרוטרנזקשנס. וורנר טוענים כי השינוי מגיע לאחר שהם הרגישו כי התשלומים הזעירים פוגעים בחווית המשחק ובראשה מערכת ה-Nemesis, מערכת הדגל של המשחק שמהווה את ליבת המשחקיות.
כמו כן העדכון ב-17 ביולי יכלול עדכון למצב Shadow Wars שיוסיף עדכונים למערכת ה-Nemesis ופריטים חדשים, קוסמטיים ולא קוסמטיים. על זאת יתווספו גם סקילים חדשים לעץ הסקילים.
בר הוכמן - כתב תוכן
משחק על: PC, PS4, Xbox One
בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב Roadhogs ב-Overwatch.
המשחק שהגדיר לי את הילדות: לא בטוח אם Oddworld או The Neverhood. בכל מקרה הילדות שלי הייתה מוזרה.
כשאני לא משחק אני: סטודנט למדעי המחשב בסבל וכדורסלן בחסד.
מסר לעולם: לא תמיד התפוח הכי אדום הוא בהכרח תפוח.
תגובות
1
12:46 04.04.2018 | siegfried
טוב מה חשבו שהרכישות האלה יעשו? יהפכו את המשחק למשחק השנה?
2
19:34 04.04.2018 | WarFox89
כל הכבוד וורנר! עדיף מאוחר יותר מאשר אף פעם. עדיף כמובן אם המפיצות יפסיקו לדחוף לנו למשחקים את המיקרו-תשלומים האלה מההתחלה. אבל גם ה"טרנד" הזה יעבור מכיוון שהשוק עובר היום בהדגרה למודל של "משחק זה שירות לטווח ארוך" ואני חושב שזה הכי נכון.
3
18:33 10.04.2018 | RoeyPervo
לא יודע אני די חושב שסיימתי את המשחק מתי שקיבלתי את הקאטסצנה האחרונה חחחח
אבל מי משחק במשחק הזה בשביל לסיים אותו, רק בשביל לחסל אורקים ברחבי מורדור
4
| פורסם ע"י