הרשמה

האם חברת Take-Two "מזכירה" לשחקנים על קיומו של Borderlands 3?

אנחנו כבר מייחלים ליום שהכל ייעשה רשמי

הסיכויים לטובת כותר חדש בסדרת Borderlands רק הולכים וגדלים

חברת Take-Two שיחררה הצהרה שמזכירה לנו ש"כותר מאוד מצופה מאחד הסדרות המפורסמות של חברת 2K" נמצא בעבודות. אנחנו כבר יודעים לאן זה הולך, השאלה היא האם גם אתם?

ראשית נתחיל עם המניע של Take-Two. כחברת הפצה, לאחר הדחיה הנוספת של Red Dead Redemption 2, המטרה שלה היא לגרום למשקיעים להבין את החזון הפיננסי של החברה לשנת 2019, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ליצור הייפ סביב משחק חדש. אם נחזור להצהרה, המפיצה מדברת על כותר חדש באחת הסדרות הגדולות ביותר של 2K שיושק בשנה הפיננסית של 2019, כאשר על מנת לסבר לכם את האוזן, השנה הפיננסית הנוכחית תסתיים במרץ 2018.

עכשיו נעבור לנקודה העיקרית וחשובה, מהו אותו כותר מצופה שעליו מדברת המפיצה? אמנם לא קיבלנו עדיין אישור רשמי או התייחסות, אבל ההערכה היא שמדובר בכותר חדש או בסדרת Bioshock או בסדרת Borderlands, ותנו לנו לספר לכם שזה נוטה להיות כותר חדש בסדרת Borderlands בגלל שיש לא מעט ראיות.

קודם כל, כבר ב-2015 קיבלנו מידע שמשחק Borderlands חדש נמצא בפיתוח עבור קונסולות הדור הבא בזמנו, המידע הזה סופק על ידי נשיא Take Two, קארל סלאטוף (Karl Slatoff) במהלך שיחה למשקיעים. מספר חודשים לאחר מכן, במהלך פאנל בתערוכת Pax East, מנכ"ל Gearbox, רנדי פיצ'פורד (Randy Pitchford) אמר שהולך להיות משחק Borderlands חדש, וזה נאמר בדיוק לאחר סיום העבודות על המשחק Battleborn כפי שסיפרנו לכם דאז.

אם זה לא מספיק, בחודש מרץ של השנה שעברה, במהלך GDC 2017, הצצה למשהו שעלול להיות משחק Borderlands חדש נחשפה במהלך הצגה של Epic על מנוע ה-Unreal. ואז, בחודש ספטמבר האחרון, אותו רנדי פיצ'פורד אמר שבערך 90% מהצוות של Gearbox עובד על כותר Borderlands, וזה נאמר בערך בתקופה שבה החברה הכריזה על הפסקת הבאת תוכן חדש ל-Battleborn.

למרות שמדובר עדיין בספקולציות, הסיכויים לטובת Borderlands רק הולכים וגדלים, ואנחנו רק מקווים שנזכה בקרוב להכרזה רשמית ושיפסיקו לשחק לנו ברגשות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י